MoodBoardy na Łódź Design Festival


MoodBoardy na Łódź Design Festival
2014-10-21
Tegoroczna odsłona Łódź Design Festival dobiegła końca. W dniach 9 -19 października na uczestników wydarzenia czekały wystawy, prezentacje, warsztaty i spotkania. Firma Internity, dystrybutor podłóg Chapel Parket, dla gości przygotowała specjalne warsztaty prezentujące sztukę MoodBoardu.
Przeczytaj również:
Każdy mógł stworzyć własny projekt i wziąć udział w konkursie z cennymi nagrodami.

Organizatorzy ósmej edycji Łódź Design Festival postawili na interaktywność - goście wydarzenia mogli nie tylko zobaczyć projekty i prezentacje, ale także samodzielnie sprawdzić strukturę materiałów. Tematem przewodnim festiwalu były słowa „Brave New World” (Nowy Wspaniały Świat).

Przygotowana przez firmę Internity wystawa DO InternITy YOURSELF doskonale odzwierciedliła ideę interaktywności. Na stoisku sieci salonów sprzedaży materiałów wyposażenia wnętrz zaprezentowano próbki produktów dostępnych w Internity. Goście stoiska tworzyli z nich MoodBoardy.  - Rolą MoodBoardu jest zestawienie w rzeczywistości materiałów i przedmiotów w dobranej palecie kolorów, które w przyszłości wypełnią przestrzeń inwestora. To jeden z ważnych elementów pomocnych w projektowaniu. MoodBoard ma pomóc kreować i pobudzić wyobraźnię inwestora; być punktem wyjścia do dialogu oraz weryfikacji jego oczekiwań – mówi Magdalena Indyk, reprezentująca firmę Internity. Jak wyjaśnia, MoodBoard pozwala dobrać i zestawić produkty (materiały) o różnych fakturach tak, aby oddać klimat projektowanego wnętrza i dopasować go do skali oczekiwań i finansów inwestora.
- Prezentując na naszym stoisku sztukę MoodBoardu, pokazujemy naszą wiedzę i zaangażowanie oraz profesjonalne podejście do inwestorów. Tym samym staramy się propagować rozwiązanie, które w Internity jest normą od lat – dodaje M. Indyk.

Do dyspozycji uczestników warsztatów były m.in. próbki dębowych podłóg serii Chapel Parket z oferty firmy Chapel Parket Polska. Z myślą o MoodBoardach przygotowano specjalną serię elementów o wymiarach 18x40 cm.
- Do Łodzi przyjechali projektanci i architekci z całej Polski, była więc okazja do rzeczowych rozmów i nawiązania nowych kontaktów. Ekspozycja z udziałem podłóg Chapel Parket cieszyła się dużym zainteresowaniem; goście stoiska nie tylko interesowali się deskami, ale bardzo chętnie wykorzystywali je w swoich projektach. Właściwie w każdym MoodBoardzie obecne były podłogi Chapel Parket. Obserwowanie twórczej pracy osób zainspirowanych naszymi produktami było bardzo przyjemnym doświadczeniem – przyznaje Sebastian Kos, ekspert firmy Chapel Parket Polska.

Przedstawiciele firmy Chapel Parket Polska skorzystali z okazji i sami także przygotowali MoodBoard. Projekt salonu pt. Ulotność uwzględniał kolor i strukturę ścian, barwę i fakturę tkanin, a także kolory elementów wyposażenia, dodatki oraz oczywiście podłogę.
- Takie zestawienie próbek produktów ułatwia współpracę inwestora z projektantem czy architektem. Jedno spojrzenie na MoodBoard pozwala przekonać się w jakim stylu będzie utrzymane wnętrze, oddaje jego atmosferę lepiej niż sam szkic, czy wizualizacja komputerowa. Twórcy MoodBoardów, wybierając podłogi  Chapel Parket do swoich prac, udowodnili, że są to uniwersalne produkty nadające charakteru wnętrzom utrzymanym w każdej stylistyce – podkreśla Paweł Bekas, ekspert firmy Chapel Parket Polska.

Poza czystą przyjemnością tworzenia własnej aranżacji, na gości stoiska Internity czekały dwa konkursy z cennymi nagrodami: Creative Moodbard Challenge oraz Lego Architecture Award. Startujący w zabawach goście tworzyli projekty, a następnie wypełniali specjalny formularz konkursowy. Fotografie ich prac zostały opublikowane na Fanpage Internity.
Autorzy projektów, które zdobędą najwięcej głosów internautów otrzymają cenne nagrody (zestawy kąpielowe autorstwa Barbary Pociechy-Zdebskiej, klocki Lego Architecture, zaś dla laureata -  pobyt w Hotelu Poziom 511 Design Hotel - Ogrodzieniec), z kolei dla wszystkich uczestników zabawy przewidziano niespodzianki na pocieszenie.
Głosowanie trwa do 26 października, wyniki będą dostępne na Fanapage Internity.


* * *


Chapel Parket – podłogi z własną historią
www.chapelparket.pl
www.facebook.com/ChapelParketPolska
Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.


* * *

KONTAKT:
Chapel Parket Polska Sp. z o.o.

www.chapelparket.pl


Anna Koza
specjalista ds. public relations
anna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70


Nadesłał:

Adventure Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl