Media-Saturn stawia na marki własne na rynkach międzynarodowych


Media-Saturn stawia na marki własne na rynkach międzynarodowych
2010-09-14
Grupa Media-Saturn zakończyła prace nad strategią wprowadzenia marek własnych.

Już w okresie przedświątecznych zakupów na półkach Media Markt i Saturn w czterech europejskich krajach pojawią się nowe marki: „ok.”, stworzona dla najtańszych produktów we wszystkich kategoriach  i „KOENIC”, jako marka dla najwyższej jakości produktów dużego i małego AGD.

Przeczytaj również:

Kolejne dwie marki: elektroniki użytkowej - „PEAQ” oraz akcesoriów - „ISY”, zostaną wprowadzone do sprzedaży w pierwszej połowie 2011 roku. Nowe produkty pojawią się w pierwszej kolejności w sklepach w Niemczech, we Włoszech, w Holandii i Austrii.

Linie produktowe będą stopniowo wprowadzane w kolejnych 12 europejskich   krajach, w których obecne są sieci Media Markt i Saturn.

„Nasza strategia marek własnych powstała na podstawie kompleksowej analizy potrzeb konsumenckich oraz potencjału gospodarczego nowych marek. Rezultatem jest jasno zdefiniowany katalog marek, który przekona klientów w różnych krajach wysoką jakością oferowanych produktów. Nasze marki własne będą w  przyszłości w sprzedaży we wszystkich krajach, w których obecne są sieci Media Markt i Saturn. Działania te tworzą podwaliny dla dalszego wzrostu Grupy Media-Saturn i umocnienia lojalności klientów, jako że marki własne stanowią logiczny krok w rozwoju naszej koncepcji sprzedaży: dzięki nowym markom Media Markt i Saturn zaoferują swoim klientom jeszcze większy wybór produktów - zarówno w marketach stacjonarnych, jak i online"- mówi Roland Weise, prezes zarządu Media-Saturn-Holding GmbH.   





Klienci poszukują produktów uznanych marek. Media-Saturn zaoferuje szeroki wybór marek i produktów RTV, AGD i akcesoriów. Nowe marki własne Media-Saturn będą wprowadzone we wszystkich segmentach cenowych w cenie niższej niż ich rynkowe odpowiedniki. W celu zapewnienia najwyższych standardów jakości, Media-Saturn współpracuje z uznanymi producentami dostępnych na rynku produktów AGD i RTV klasy premium. Rozwojem i produkcją sprzętu zarządza Media-Saturn-Holding w Niemczech oraz nowoutworzona spółka-córka z siedzibą w Hongkongu.



ok. – marka dla najniższego segmentu cenowego
ok. jest marką Media-Saturn stworzoną dla najtańszych produktów we wszystkich kategoriach produktowych. Funkcjonalne i proste w obsłudze, autentyczne i nieskomplikowane, lub po prostu: artykuły ok. będą dostępne we wszystkich kategoriach produktowych  oferowanych w sklepach Media Markt i Saturn: od małego AGD, jak urządzenia do gotowania jaj, kuchnie mikrofalowe, miksery, tostery, poprzez telefony, produkty do pielęgnacji ciała, aż do telewizorów LCD.



KOENIC – marka dla produktów AGD wysokiej jakości
Marka KOENIC to wysoka jakość i wydajność, optymalne i nowoczesne wzornictwo. Czy są to produkty małego AGD, jak     toster, blender, lub czajnik bezprzewodowy, odkurzacz, urządzenia kuchenne, lodówki, zmywarki, albo pralki - KOENIC charakteryzują te cechy w odniesieniu do wszystkich produktów. „More for Less”    („Więcej za mniej“) to motto marki KOENIC: stale wysoka jakość   produktów, atrakcyjne funkcje dodatkowe, a wszystko za niższą cenę niż porównywalne produkty konkurencyjne.



PEAQ – marka dla elektroniki użytkowej
Fascynująca technologia, nowoczesne wzornictwo spełniające najwyższe oczekiwania – to produkty marki PEAQ. Również ta marka klasy A oferuje klientom „More for Less“ („Więcej za mniej“), wysoką jakość i dodatkowe funkcjonalności za cenę poniżej porównywalnych ofert znanych producentów. Dotyczy to całego asortymenty  elektroniki użytkowej: od słuchawek poprzez urządzenia Hi-Fi, aż po telewizory i notebook’i.



ISY – marka akcesoriów
Proste, nieskomplikowane i kompatybilne – to marka ISY. Akcesoria, jak wyczki i kable USB, baterie, kable HDMI, złącza i wiele innych. Żywe kolory, prosty design i najważniejsze funkcje. Marka ISY to  synonim wysokiej jakości dla produktów codziennego użytku w  atrakcyjnych cenach.
 
Wprowadzenie nowej marki będzie oznaczało, że zajmie ona   szczególne miejsce w reklamie sieci MM i Saturn. Dla każdej z marek opracowano indywidualną koncepcję wizualną opakowań, która    odzwierciedla pozycjonowanie produktu. Wyróżniająca się  prezentacja w marketach ma służyć szybkiej identyfikacji i odnalezieniu produktów przez klientów.

Całkowita koncepcja marki od nazwy, poprzez design, koncepcje produktów i wizualizacje do opakowania i prezentacji w punkcie sprzedaży  dla  KOENIC, PEAQ i ISY zostały opracowane przez  Peter Schmidt Group w Monachium. Agencja Mutabor Design jest odpowiedzialna za koncepcję marki ok.

O Grupie Media-Saturn

Przy dochodach netto wynoszących 19,7 mld euro i liczbie pracowników  przewyższającej 60 tys. w 2009 r., Media Markt i Saturn zajmują pierwsze miejsce wśród sprzedawców elektroniki użytkowej w Niemczech i Europie. Na sukces, jakim cieszą się te dwie marki sprzedaży detalicznej należące do Media-Saturn-Holding GmbH, składa się wyjątkowy wybór niedrogich markowych produktów, kompetentny personel, doskonała obsługa, charakterystyczna reklama oraz zdecentralizowana struktura organizacyjna. Każdy dyrektor marketu jest udziałowcem swojego własnego sklepu i tym samym odpowiada za oferowane produkty oraz za ustalanie cen towarów, personel i marketing. Sieci Media Markt i Saturn są zarządzane niezależnie od siebie i stanowią konkurencyjne względem siebie marki sprzedaży detalicznej. Grupa Media-Saturn, w której większość udziałów należy do METRO AG, posiada obecnie 845 sklepów w 16 krajach europejskich.
Więcej informacji o Grupie Media-Saturn można znaleźć na stronie www.media-saturn.com

SATURN / Media Markt
www.mediamarkt.pl
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN  ( press box )  



Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl