Marka BRITOP Lighting – 5 lat wielkich wyzwań
Firma BRITOP Lighting powstała w 2010 roku jako spółka Christiana Ortlieb, a od 2014 roku jest jego wyłączną własnością. Po zaledwie pięciu latach istnienia firma stała się jednym z ważniejszych graczy rynku oświetleniowego, co potwierdza między innymi przyznany jej tytuł Geparda Biznesu 2015.
Marka BRITOP uplasowała się w segmencie oświetlenia architektonicznego, dedykowanego nietuzinkowym aranżacjom wnętrz i wciąż umacnia swoją pozycję rynkową. O dużym powodzeniu, jakim cieszą się jej produkty, może świadczyć wysoka dynamika wzrostu wartości rynkowej firmy na poziomie 1251,2% w latach 2014-2015. Źródeł sukcesu firmy można upatrywać w umiejętności błyskawicznego dostosowywania asortymentu do potrzeb odbiorców. Każdemu nowemu projektowi oświetlenia towarzyszy pasja i zaangażowanie, które przekładają się na nietuzinkowe wzornictwo.
Z myślą o nieszablonowych wnętrzach
Firma BRITOP Lighting wyrosła na podobnych tradycjach, co marka SPOT Light, jednak jako osobny projekt od samego początku wyróżniała się pod względem filozofii rozwoju i portfolio produktowego. Obok uniwersalnych lamp o ponadczasowym designie, BRITOP Lighting oferuje designerskie oprawy dedykowane indywidualnym projektom wnętrz. Znaczącym momentem w rozwoju marki było wprowadzenie w 2015 roku nowego logotypu, którego finezyjna forma została zaprojektowana przez młodego architekta z rodzimego Śląska.
- BRITOP Lighting dostarcza ekskluzywnych lamp ze średniej i wyższej półki cenowej, dopasowując przy tym swoje portfolio do zmiennych trendów
w branży wnętrzarskiej. Przy opracowywaniu nowych wzorów oświetlenia blisko współpracujemy z architektami, projektantami mebli i elementów dekoracyjnych, dzięki czemu jesteśmy w stanie kreować indywidualnie dopasowane wzory oświetlenia dla każdego rodzaju budownictwa, zarówno obiektów publicznych, domów jednorodzinnych, jak i prywatnych mieszkań - mówi Monika Sopałowicz, Dyrektor Zarządzający w firmie BRITOP Lighting.
Tylko w tym roku marka BRITOP Lighting wzbogaciła swoje portfolio o kilkadziesiąt wzorów nowych opraw oświetleniowych, wśród których znalazły się również bardzo modne w tym sezonie lampy loftowe i miedziane. Niezmiennym uznaniem klientów cieszą się oprawy LED marki BRITOP Lighting, które rok po roku zdobywają nagrody i wyróżnienia na największych targach branżowych ŚWIATŁO w Warszawie. W 2014 roku wzornictwo opraw LED LUNA zostało uhonorowane II nagrodą, natomiast w 2013 roku jury doceniło oryginalny design aż trzech opraw: LED SONG, LED CRISTAL i LED MAGIC.
Obecni w 32 krajach
Do mocnych atutów marki BRITOP Lighting należy rozbudowana sieć dystrybucji, a także fachowa obsługa klienta. Produkty firmy są obecnie dostępne w dużych sieciach marketów DIY, jak również hurtowniach elektrotechnicznych i oświetleniowych, zarówno w Polsce, jak i w 32 krajach świata. Przedsiębiorstwo prowadzi aktywne działania we wszystkich krajach europejskich.
- Dobra sieć dystrybucji to jednak nie wszystko. Pozyskanie
i utrzymanie klienta wymaga fachowego serwisu sprzedażowego i posprzedażowego, co jesteśmy w stanie zapewnić dzięki zaangażowaniu i pasji naszego całego zespołu. Wkładamy dużo w pracy w działania związane z doradztwem asortymentowym i poświęceniem uwagi każdemu, kto tylko potrzebuje pomocy przy aranżacji wnętrza w zakresie oświetlenia. Ta praca sprawia nam bardzo wiele radości i satysfakcji. A jeśli praca to przyjemność, a nie obowiązek i konieczność, jej efektem są niebanalne projekty i niekonwencjonalne rozwiązania - podkreśla Monika Sopałowicz.
Więcej informacji na stronie www.britoplighting.pl
Informacje o firmie:
Britop Lighting Sp. z o.o. jest firmą działającą w branży oświetleniowej z siedzibą w Bierawie. W jej bogatym portfolio znajduje się oświetlenie dekoracyjne, architektoniczne i użytkowe. Profesjonalne zaplecze projektowe oraz produkcyjne sprawia, że firma Britop Lighting wykorzystuje najświeższe technologie i kreuje trendy w swojej branży. Produkty oświetleniowe tej marki łączą w sobie najwyższą jakość i modny design, dzięki czemu odpowiadają na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów.
Nadesłał:
E.C.H.O. Communications
|