Mail-media rozszerza ofertę
Mail-media wprowadza nową funkcjonalność dla swoich klientów. W wybranych pakietach dostępnych w ofercie domu mediowego kampanie e-mailingowe będą zintegrowane z działaniami SEM.
Dodatkowo w ofercie zawarty jest remarketing użytkowników objętych e-mailingiem. W kreacji zaimplementowane są kody Adwords, dzięki czemu użytkownik może zobaczyć ten sam przekaz jeszcze raz za pośrednictwem reklamy kontekstowej. Umożliwia to wzrost efektywności komunikacji, podnosząc konwersję kampanii. Okres kampanii SEM dostosowany jest do wysyłki e-mailingowej.
E-mailing, działania SEM, remarketing oraz przygotowanie i optymalizację kreacji klienci otrzymują w tej samej cenie.
Oferta dostępna jest w pakietach: Biznes (Top Managment/ Małe i średnie firmy), Technologie, Agro (rolnicy), Kobiety z dziećmi do 5 lat (np. parenting), Sport, Life Style, Prawnicy, Lekarze.
„Nowy produkt w ofercie mail-media jest odpowiedzią na zapotrzebowanie naszych klientów. Jestem pewien, że tego typu działania jeszcze bardziej zwiększą efektywność realizowanych przez nas kampanii e-mailingowych.” – mówi Jarosław Nowak, brand manager mail-media.
O firmie:
Mail-media jest pierwszym e-mailingowym domem mediowym na polskim rynku. Oprócz kampanii e-mailingowych, mail-media realizuje dla klientów kampanie PPC w wyszukiwarkach i platformach społecznościowych, a także oferuje działania z zakresu performance marketingu. Mail-media należy do grupy kapitałowej SARE SA, lidera e-mail marketingu w Polsce. W swoich kampaniach wykorzystuje know-how i technologię HYPERLINK "http://www.sare.pl"SARE do optymalizacji kampanii e-mail marketingowych. W chwili obecnej mail-media posiada w swojej ofercie bazy e-mailingowe ponad 500 wydawców internetowych.
Więcej informacji:
www.mail-media.pl,
https://www.facebook.com/mailmedia
Kontakt dla mediów:
Agata Górnicka, Triple PR
ul. Leszno 8 lok. 28, 01-192 Warszawa
22 216 54 20
agata.gornicka@triplepr.pl,
www.triplepr.pl
Nadesłał:
nina.biadun@triplepr.pl
|