Logotyp Noble Banku numerem 1 w plebiscycie Banking-Magazine


Logotyp Noble Banku numerem 1 w plebiscycie Banking-Magazine
2012-07-03
Noble Bank został wyróżniony pierwszym miejscem w plebiscycie „Najciekawsze Logo Banku 2012”. To pierwsza edycja plebiscytu organizowanego przez Banking–Magazine – miała na celu wyłonienie znaku graficznego banku charakteryzującego się najbardziej przejrzystym przekazem oraz ciekawą formą graficzną.

Według założeń plebiscytu, idealne logo powinno m.in. łatwo zapadać w pamięć i dobrze oddawać charakter oraz specyfikę firmy, jaką reprezentuje. Niezmiernie trudno jest osiągnąć taki efekt, szczególnie w branży bankowej, w której wizerunek jest wartością najwyższą i stale eksponowaną. Zdaniem kapituły, na tle innych marek logotyp Noble Banku „zdecydowanie wyróżnia się wzrostem, stabilizacją, tradycją“. Wraz z „dobrze kojarzącą się nazwą oraz kolorystyką, obiecującą coś specjalnego“, elementy te sprawiły, iż właśnie Noble Bank został uhonorowany statuetką zwycięzcy w pierwszym tego typu plebiscycie.

 

W zestawieniu „Najciekawsze Logo Banku 2012” wzięło udział 36 logotypów Instytucji Bankowych działających w naszym kraju, za Noble Bankiem uplasowały się instytucje takie jak m.in. PKO BP oraz Alior Bank.


„Wyróżnienie potwierdza sukces strategii Noble Banku, który stworzony w oparciu o najwyższe światowe standardy, od lat cieszy się uznaniem nie tylko ekspertów rynku finansowego, ale także szczególnie wymagających Klientów - najzamożniejszych Polaków. Noble Bank jest marką, która potrzebuje szczególnej oprawy wizualnej. Jej charakter musi odzwierciedlać pozycję i wizerunek marki Noble na rynku usług bankowych. Utrzymany w eleganckiej, luksusowej stylistyce logotyp ściśle współgra z hasłem banku – ‘Noble Bank. Bank na Pokolenia’. Wpisany w niego dąb symbolizuje tradycję i stabilizację, wieloletnie relacje i ponadczasowość. To symbol Banku z tradycjami oraz instytucji stworzonej z myślą o najzamożniejszych Klientach. Wysmakowana, klasyczna czcionka, w połączeniu ze złoto-czarno-białą kolorystyką, dodaje logotypowi prestiżu” – mówi Katarzyna Grzybczak, Dyrektor Marketingu Noble Bank.

 

Noble Bank – Bank na pokolenia

Noble Bank jest pionierem na rynku profesjonalnego private bankingu w Polsce – jako jedyny, tworzony był specjalnie z myślą o obsłudze najbardziej wymagających Klientów. Dzięki temu, poczynając od klasy doradztwa i kończąc na charakterze placówek, jego oferta od początku odpowiadała najwyższym światowym standardom, cechując się innowacyjnością oraz elastycznym podejściem. Private Bankerzy, którzy zarządzają na co dzień majątkami Klientów, to najwyższej klasy doradcy, ale też często, z biegiem lat, biznesowi powiernicy i przyjaciele domu.

Filozofię Banku doskonale oddaje hasło przewodnie „Noble Bank. Bank na pokolenia” – to bank, który doskonale zna swoich Klientów i daje im poczucie  bezpieczeństwa, tak ważne, gdy w grę wchodzi zarządzanie rodzinnym majątkiem. W 17 luksusowych oddziałach Noble Banku, zlokalizowanych w centrach największych polskich miast, pracuje ponad stu private bankierów, wspieranych dodatkowo przez rozbudowane zespoły ekspertów z zakresu inwestycji, doradztwa podatkowego czy nieruchomości, maklerów, a także 30-osobowy zespół Noble Concierge.

Czym  wyróżnia się najwyższy standard private banking w Noble Banku?

·    Kompleksowe doradztwo. Bankowość w takim wydaniu to nie zwykła usługa, ale przede wszystkim doradztwo – zgodnie z filozofią „Banku na pokolenia”, to zarządzanie całym rodzinnym majątkiem, tzw. wealth management. Kompleksowy consulting obejmuje zarówno szeroką skalę doradztwa inwestycyjnego (indywidualnie profilowane portfele inwestycyjne, asset management, niestandardowe produkty), jak i doradztwa biznesowego, podatkowego czy w zakresie nieruchomości. Ważnym elementem jest także networking - kojarzenie biznesów Klientów i łączenie ich interesów.

·  Relacje i indywidualne podejście. Private Bankerzy, którzy zarządzają majątkami klientów w Noble Banku, to pierwsza liga bankowości – najwyższej klasy doradcy, a przede wszystkim biznesowi praktycy. Każdemu z klientów tworzą szyty na miarę portfel inwestycyjny: wyprzedzające rynek rozwiązania, inwestycje w fundusze, w nieruchomości, ale także w ekskluzywne dobra, np. w sztukę (Art banking). Zgodnie z kilkusetletnimi tradycjami bankowości, w takim modelu bankier staje się często biznesowym powiernikiem i przyjacielem domu - stoi na straży rodzinnych interesów.

·       Ekspertyza. Dzięki eksperckiemu zapleczu i kompetencjom Noble Securities czy Noble Funds, Noble Bank może zaoferować Klientom rekomendacje kompleksową obsługę najwyższej klasy specjalistów w jednym miejscu.

·  Unikalne usługi - np. dostęp do niestandardowych, wyprzedzających rynek rozwiązań inwestycyjnych; obrót nieruchomościami; emisje obligacji korporacyjnych, FIZ

·       Private Banking to także dbałość i szacunek dla prywatnego czasu klientów. Z myślą o nim powstał Noble Concierge – ten zespół specjalistów, którzy pracują przez 24/7, to więcej niż najlepszy asystent. To elitarny klub, którego członkowie mają dostęp do miejsc, wydarzeń i zakupów, pozornie nieosiągalnych.



Nadesłał:

RC2

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl