Kryzys w Polsce najmocniej dotyka małe rodzinne firmy
|
75% wzrost niewypłacalności
Nadesłał:
artur@multian.pl
|
|
Nadesłał:
artur@multian.pl
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Podsumowanie 2025 roku w branży e-commerce
Rok 2025 przyniósł e-commerce nie tyle rewolucję, co konsekwentne dojrzewanie. Rynek, który jeszcze kilka lat temu rozwijał się głównie dzięki szybko rosnącej popularności zakupów online, dziś coraz wyraźniej koncentruje się na jakości doświadczenia i optymalizacji procesów.
Złoto w prezencie – wartość, która nie traci znaczenia
W czasach, gdy większość prezentów szybko się nudzi, traci swoją funkcję lub po prostu ląduje
na dnie szuflady, coraz więcej osób zaczyna poszukiwać upominków, które będą miały bardziej
trwały charakter.
KLINK International – imperium jakości w branży kamienia naturalnego
KLINK International to marka z ponad 30-letnim doświadczeniem, a od pięciu lat rozwija się jeszcze intensywniej, inwestując w jakość obsługi, logistykę i rozbudowę oferty. Wieloletnia obecność na rynku pozwoliła ugruntować jej pozycję jednego z najważniejszych dostawców kamienia w Polsce.
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
Zaawansowane narzędzia analityczne, oprogramowanie sterujące skomplikowanymi procesami produkcyjnymi, systemy ułatwiające zarządzanie firmą na wielu poziomach – technologia zmienia naszą rzeczywistość zawodową, a nowoczesne rozwiązania stają się coraz łatwiej dostępne.
Czy miliardowe koszty systemu kaucyjnego można ograniczyć dzięki integracji technologicznej?
Wdrożenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych przedsięwzięć logistycznych i technologicznych ostatnich lat. W ocenie Deloitte jego koszt może przekroczyć 14 mld zł.
Handel odbije na koniec roku? Barometr EFL najwyższy od ponad 7 lat
Subindeks Barometru EFL dla sektora handlowego na IV kwartał tego roku wyniósł 54,9 pkt, to aż o 6,6 pkt więcej niż kwartał wcześniej.
FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej – styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania
FERRO, jeden z liderów polskiego rynku armatury łazienkowej i artykułów instalacyjnych, poszerza ofertę o nowe kolekcje łazienkowe: CIRICULUS, TALASSA i NOSTRIS. Wprowadzeniu nowości towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa.
E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025
Najnowsze dane z 22,5 tys. rzeczywistych zamówień pokazują, że boom na chińskie platformy nie tylko nie osłabia pozycji polskich sprzedawców, ale wręcz napędza ich wyniki. Klienci Temu, Shein czy Aliexpress kupują… więcej także na Allegro, Zalando czy w polskich sklepach internetowych.