Konferencja Geomarketing Now – rozwiązania dla biznesu
3 grudnia 2014 r. w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie odbędzie się konferencja Geomarketing Now, skierowana w szczególności do firm, które szukają nowych możliwości dotarcia do potencjalnych klientów, a także innowacyjnych metod optymalizacji sprzedaży.
Wedle szacunków, biznes prowadzony w oparciu o analizy geomarketingowe ma znacznie większe szanse na powodzenie, a umiejętne wykorzystanie zdobytej wiedzy może być gwarantem rentowności. Geomarketing Now ma na celu popularyzację tej wiedzy. Ideą konferencji jest skupienie uwagi potencjalnych odbiorców usług geomarketingowych na tym, jak istotną rolę mogą one odgrywać w procesie sprzedaży, zapewniając większe dotarcie do odbiorców i tym samym generując większy wolumen nabywców. Podczas konferencji zaproszeni eksperci zaprezentują przykłady takich działań i ocenią polski oraz zagraniczny rynek.
Na konferencji Geomarketing Now zostaną poruszone m.in. następujące tematy:
- Jak zarobić na informacji geoprzestrzennej?
- Geomarketing real-time - jak włączyć dane przestrzenne w codzienne procesy
- Geomarketing w bankowości
- GEOtgi - nowe dane o konsumpcji i stylach życia dla geomarketingu na przykładzie analiz otoczenia centrów handlowych
Konferencja w szczególności skierowana jest do przedstawicieli branży, dyrektorów marketingu, dyrektorów sprzedaży, osób odpowiedzialnych za wybór nowych placówek handlowych, osób odpowiedzialnych za analizę procesów biznesowych, przedstawicieli miast i administracji publicznej.
Konferencja Geomarketing Now jest częścią projektu Connected Life Magazine – pierwszego
w Polsce magazynu, który poświęcony jest m.in. takim zagadnieniom jak smart city, smart home, mHealth czy connected shopping, którego elementem jest geomarketing.
Więcej szczegółów dotyczących Geomarketing Now na stronie http://www.connectedevents.pl/geomarketing/
Nadesłał:
ASCG PR
|