„Komunikacja projektów CSR” – Badanie Effective PR i programu Radia PIN BIZON-Biznes Odpowiedzialny
Effective Public Relations oraz program BIZON-Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny w radiu PIN, przeprowadzają badanie dotyczące komunikacji działań CSR przez polskie firmy. Ogłoszenie wyników już w czerwcu.
Rusza badanie „Komunikacja projektów CSR", realizowane przez agencję Effective PR wraz z programem „BIZON-Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny", emitowanym w Radiu PiN. To pierwszy tego typu projekt w Polsce. Jego celem jest analiza sposobów i skuteczności komunikowania działań CSR przez polskie firmy. Badanie jest prowadzone dwutorowo - wśród przedsiębiorstw oraz konsumentów.
Do badania wybrano firmy realizujące projekty CSR, wymienione w Raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2011", opracowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Ich przedstawiciele odpowiedzą na pytania w formie ankiety telefonicznej.
Jednocześnie przeprowadzana jest ankieta internetowa wśród słuchaczy Radia PiN, która sprawdza, czy komunikacja tego obszaru działalności przedsiębiorstw dociera do konsumentów i wpływa na ich opinie oraz decyzje dotyczące marki. Ankietę można wypełnić do końca maja 2012, pod adresem: http://www.radiopin.pl/ankieta/
Wyniki badania będą znane w czerwcu. Sporządzony na ich podstawie raport zostanie przesłany zainteresowanym firmom oraz opublikowany na stronie audycji „BIZON".
Informacje o partnerach badania
Effective Public Relations to zespół konsultantów realizujących strategie komunikacji z różnymi grupami odbiorców. Agencja specjalizuje się w obsłudze firm działających w obszarach: usługi profesjonalne, budownictwo i wnętrza, produkty żywnościowe, marki dziecięce, rozwiązania IT oraz kultura i wypoczynek. Do grona obecnych klientów należą m.in.: Pilkington Polska, Stanley Black & Decker, Apsys Polska, Michael Page, Yokohama, Komitet Ochrony Praw Dziecka i Muzeum Plakatu w Wilanowie. Więcej informacji: www.effectivepr.pl.
BIZON-Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny w Radiu PIN to program, który odpowiada na świeży trend w gospodarce światowej, którego pierwsi ambasadorzy są zauważalni w polskich firmach. CSR czyli Corporate Social Responsibility lepiej brzmi po polsku jako Biznes Odpowiedzialny, a w PINie także „i Nowoczesny". I oto jest BIZON. Czyli program nie tylko o tym, co słychać w importowanych teoriach, gospodarczych trendach, ale jak ten trend zmienia konkretnie świat. O tym jak biznes robi się odpowiedzialny za interesariuszy i na dodatek staje się lepszym biznesem, bo zarabia, wzbogaca i zmienia świat na lepsze. Program prowadzi Paweł Oksanowicz w każda niedzielę w samo południe.
Więcej informacji: http://www.radiopin.pl/audycje/54/Bizon
Kontakt dla prasy:
Joanna Stankiewicz, Effective Public Relations, tel. (0 22) 822 07 52, 605 106 740, e-mail: jstankiewicz@effectivepr.pl