Klub Kobiet Przedsiębiorczych o public relations w biznesie
Jak zadbać o właściwy wizerunek firmy w oczach obecnych i potencjalnych klientów oraz partnerów biznesowych? Jak budować i pielęgnować relacje z otoczeniem? Na ten temat będą dyskutować uczestniczki 40. otwartego Spotkania Kobiet Przedsiębiorczych, które odbędzie się już 13 czerwca.
Często zdarza się, że oferowane przez konkurencyjne firmy produkty czy usługi są do siebie bardzo podobne. Na jakiej podstawie w takiej sytuacji podejmują decyzje konsumenci? – Wiele osób kieruje się skojarzeniami z marką i jej wizerunkiem. Dlatego na kolejnym otwartym Spotkaniu Kobiet Przedsiębiorczych będziemy dyskutować o tym, jak można budować pozytywny obraz firmy poprzez działania public relations – mówi Joanna Stankiewicz, współzałożycielka Klubu Kobiet Przedsiębiorczych.
Otwarte Spotkanie Kobiet Przedsiębiorczych o temacie „Znaczenie działań Public Relations w budowaniu wizerunku firm i instytucji” odbędzie się 13 czerwca o godz. 18 w Hoteliku Rozmaitości (ul. Pławno 17, k/ Murowanej Gośliny, Puszczy Zielonki). Poprowadzą je Łukasz Tabin i Marcin Trydeński z poznańskiej agencji LTM Communications, którzy opowiedzą m.in. o różnicach między public relations a marketingiem, narzędziach wykorzystywanych w pracy PR-owców, zarządzaniu sytuacją kryzysową w firmie oraz o komunikacji wewnętrznej.
Aby zapisać się na spotkanie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej Klubu Kobiet Przedsiębiorczych (www.klubkp.pl).
Nadesłał:
malwi_ak
|