Kalendarze - długoczasowa forma reklamy
Kalendarze są bardzo istotnym elementem reklamy, ponieważ w odróżnieniu od ulotek czy wizytówek nie trafiają od razu do kosza, lecz przez cał rok wiszą na ścianie eksponując przy tym logo naszej firmy.
Jednak część firm popełnia błąd logistyczny i zamówienie w drukarni realizuje dopiero w okolicach grudnia. Okres świąt nie jest na to niestety dobrym czasem ponieważ istnieje możliwość, że inna firma już obdarzyła Twoich klientów swoimi kalendarzami. Mało kto decyduje się na zamieszczenie na ścianie dwóch datowników.
Działaj z uprzedzeniem
Projekt i wydruk kalendarza powinieneś przygotować jeszcze w okresie wakacji. Unikniesz w ten sposób długiego oczekiwania na realizację zamówienia. Twoi przedstawiciele handlowi już na jesień będą mogli zasypywać klientów materiałem reklamowym.
Kalendarzyki portfelowe
Coraz popularniejsze staje się drukowanie kalendarzyków portfelowych z reklamą. Mimo aplikacji w telefonach i licznych organizerów, ludzie wciąż korzystają z tej tradycyjnej formy organizacji czasu.
Zadbaj o odpowiedni projekt
Kalendarz to nie tylko logo i zdjęcie naszego głównego produktu. Ludzie nie lubią wieszać na ścianie mało atrakcyjnego projektu graficznego. Dlatego musisz zadbać o odpowiednią prezencję kalendarza.Warto przygotować kalendarze ścienne z prezentacją innego produktu na każdy miesiąc. Jeżeli nasz kalendarz będzie się składał z jednego głównego zdjęcia stanie on się szybko nudny i niezauważalny. Dlatego przygotowanie dwunastu indywidualnych grafik na każdy miesiąc, najlepiej odnoszących się do aktualnej pory roku, urozmaici projekt.
Zwróć również uwagę na branżę oraz charakter klientów, dla których jest adresowana ta forma reklamy.
Pamiętaj koniecznie, aby przed zrobieniem projektu skorzystać ze specyfikacji drukarni. Kalendarze trójdzielne - mimo, iż na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo - różnią się wielkością kalendariów, ich rozstawem itp.
Artykuł przygotowany we współpracy z: The Bimax Group
Nadesłał:
Aleksandra.Sana
|