Juliusz Strachota z Isobar Poland do Mint Media
Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączył Juliusz Strachota, który objął stanowisko Head of Creative.
Strachota w ostatnim czasie był związany z Isobar Poland, gdzie zajmował stanowisko Senior Copywriter i Content Team Leader oraz odpowiadał za obsługę takich klientów, jak: Play, Siemens, Orbit czy Eurobank. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w agencji Blueberry i Change Integrated. W reklamie pracuje od ponad 10 lat.
Nowy Head of Creative w Mint Media nadzoruje pracę działu kreacji dla klientów agencji, wśród nich - NaTurek, Perła, PKO Bank Polski i Freshmarket.
Dział kreacji to jeden z głównych trzonów Mint Media. Od początku działalności staramy się skupiać w nim kreatywne i nietuzinkowe osobowości, które wniosą do zespołu unikalną wartość - widoczną przede wszystkim dla naszych klientów. Juliusz do tych osób należy
i z przyjemnością witamy go na pokładzie - komentuje Paweł Karaś, Prezes Mint Media.
Prywatnie Juliusz Strachota jest pasjonatem podróży do byłych republik ZSRR oraz autorem kilku powieści i tomów opowiadań. Miłośnik jamników - neofita.
Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction. Więcej informacji na www.mintmedia.pl
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|