Jesienna kampania EFL na starcie


Jesienna kampania EFL na starcie
2012-09-24
Wystartowała jesienna kampania Europejskiego Funduszu Leasingowego, która w oryginalny sposób zaprezentuje zalety oferty EFL. Komunikacja oparta jest na promocji elastycznych rozwiązań skierowanych do obecnych i potencjalnych klientów firmy oraz dodatkowych korzyści jakie daje klientom leasing w EFL
Przeczytaj również:
Głównym nośnikiem w kampanii jest prasa branżowa oraz Internet.
 
Komunikacja z jednej strony podkreśla fakt, że w leasingu EFL klienci mogą finansować niemal wszystko – począwszy od samochodu osobowego, ciężarowego, maszyn, urządzeń, po sprzęt budowlany i IT, natomiast z drugiej zapewnia o prostocie rozwiązań oferowanych przez firmę.

Działania promocyjne EFL mają charakter pro-sprzedażowy, a ich celem jest pozyskanie nowych i utrzymanie obecnych klientów EFL. 

 „Jesienna kampania EFL  skierowana jest do klientów, którzy cenią sobie elastyczność oraz kompleksowe podejście.  Ubezpieczenia, auta zastępcze bez dodatkowych opłat, niska wpłata własna, profesjonalne doradztwo czy  obsługa posprzedażowa – to elementy, które chcemy podkreślić w naszej  komunikacji, ubierając je jednocześnie w oryginalną i nietuzinkową kreację” -  dodaje Olaf Rurak, Dyrektor Departamentu Marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym. 

Kampania  potrwa do końca 2012 roku. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Artegence, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mastermind, we współpracy z OMG Poland. 



Nadesłał:

MCConsultants

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl