JBcomm realizuje projekt edukacyjny dla Haribo
Agencja odpowiada za przebieg tegorocznej edycji programu edukacyjnego firmy Haribo, skierowanego do przedszkoli i szkół w całej Polsce.
25 lutego 2013 r., pod hasłem „Segregujesz? Nie marnujesz” rusza XII edycja Akademii Misia Haribo, ogólnopolskiego programu społeczno-edukacyjnego dla szkół i przedszkoli. Program został zainaugurowany przez firmę Haribo w 2007 r. Od tego czasu, pod honorowym patronatem Towarzystwa Przyjaciół Dzieci odbyło się już jedenaście konkursów dla przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych, a łączna liczba nadesłanych prac wyniosła ponad 40 tysięcy.Celem projektu jest łączenie zabawy z edukacją, a tym samym zwiększenie zaangażowania dzieci w naukę.
W realizacji tegorocznej edycji programu, zachęcającego maluchy do dbałości o środowisko poprzez selektywną zbiórkę odpadów, firmę Haribo wspiera JBcomm. Do zadań agencji należy kompleksowa organizacja i koordynacja programu, relacje z mediami, przygotowanie media planu i materiałów konkursowych, a także współpraca z partnerami, patronami medialnymi oraz ekspertami.
JBcomm specjalizuje się w obsłudze firm z branży spożywczej, wyposażenia wnętrz, budowlanej oraz dostawców usług profesjonalnych. Obecnie do grona klientów agencji należą m.in. OSM Piątnica, Drosed, Dornbracht oraz Haribo (marki Haribo i Maoam). W 2012 r. agencja JBcomm odpowiadała za realizację XI edycji Akademii Misia Haribo, poświęconej oszczędzaniu energii, w której wzięło udział niemal 600 przedszkoli i szkół z całej Polski.
Nadesłał:
JBcomm
|