Jak zarządzać swoimi dostawami łatwo, szybko i wygodnie? Dachser proponuje eLogistics


Jak zarządzać swoimi dostawami łatwo, szybko i wygodnie? Dachser proponuje eLogistics
2013-02-27
Czy można zdalnie zarządzać zleceniami i dostawami? Jak maksymalnie ułatwić sobie współpracę z operatorem logistycznym? Dachser proponuje swoim klientom platformę komunikacyjną eLogistics, która umożliwia klientom dostęp do zarządzania transportem towarów.
Przeczytaj również:
Firma logistyczna, aby móc efektywnie pracować dla swoich klientów, musi dysponować odpowiednim zapleczem informatycznym. Obecnie systemy IT nie tylko pomagają w zarządzaniu oraz optymalizują procesy logistyczne, ale również tworzą swoistą platformę komunikacji z klientem. Dachser, działający globalnie operator logistyczny, proponuje swoim klientom szereg aplikacji działających online, ułatwiających codzienną współpracę i komunikację.

Stały kontakt i kontrola
Aplikacje eLogistics zostały stworzone, aby umożliwić klientom stały kontakt z operatorem, ułatwić dostęp do informacji o przesyłkach oraz pomóc sprawnie zarządzać zleceniami online. Dzięki tym aplikacjom wiele czynności można wykonać łatwo, wygodnie i szybko. Klient może m.in. obliczyć koszt przewozu na stronie internetowej, jednym kliknięciem wysłać zlecenie, a następnie monitorować los swojej przesyłki. „Nasi klienci bardzo cenią sobie możliwość pracy na platformie internetowej eLogistics – łatwo i szybko mogą przesłać zlecenia, śledzić swój transport oraz sprawnie zarządzać przesyłkami. Korzystanie z eLogistics jest bardzo łatwe i intuicyjne, klienci potrzebują jedynie dostępu do sieci internetowej” – mówi Grzegorz Lichocik, prezes Dachser w Polsce.
Na całym świecie z aplikacji eLogistics korzysta 12 000 klientów firmy Dachser, a w Polsce 300. Najpopularniejsze operacje klientów w eLogistics to wysyłanie zleceń, przeliczanie kosztów, sprawdzanie statusu przesyłki i rozliczanie faktur.

Aplikacje eLogistics:
shipmentpointer - Umożliwia błyskawiczny dostęp do danych o przesyłce. Status przesyłki można uzyskać również poprzez sms.
shipmentcontrol - Dzięki wykorzystaniu techniki GPRS, śledzi przesyłki – informacje z urządzenia mobilnego kierowcy są przesyłane do systemu centralnego. Klienci mogą szybko uzyskać informację np. o czasie dostawy.
transportorder - System do składania zleceń spedycyjnych i zleceń odbiorców online. Dzięki integracji z systemem TMS (transport management system), aplikacja może być personalizowana.
feightquotation - Umożliwia obliczanie kosztów przewozu
warehousecontrol - Umożliwia śledzenie losów przesyłki w magazynie. Można sprawdzić zarówno status przesyłki, jak i śledzić towar po numerze seryjnym.
productpilot - Ułatwia wybór odpowiednich usług entargo. Pozwala ustalić czas dostawy na terenie całej Europy, wystarczy wprowadzić kod kraju i kod pocztowy.
ordermonitor - Umożliwia szczegółowe monitorowanie zamówień złożonych u dostawców z całego świata. Klienci mogą korzystać z funkcji zaawansowanego wyszukiwania, tworzenia raportów oraz przesyłania dokumentów na serwer.
invoicecenter - Umożliwia zarządzanie fakturami
palletpoolaccount - Elektroniczne rozliczanie palet, obejmujące zarządzanie opakowaniami typu europaleta, palety Dusseldorf i skrzynie.

W 2011 roku Dachser, międzynarodowy operator logistyczny, wygenerował obrót w wysokości 4,3 miliarda euro, zatrudniając 21 000 pracowników w 315 oddziałach na całym świecie. Firma dostarczyła 49,3 miliony przesyłek o łącznej wadze 37,1 milionów ton.


Nadesłał:

katarzyna.prochniak@globalbrand.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl