Jak najprościej i najszybciej zarobić na własnej bazie?
Wiedza o kliencie jest najwyższą wartością dla każdej firmy. Dlatego nieustannie pracujemy nad zwiększaniem liczby informacji o klientach.
W samym grudniu 2014 pozyskaliśmy kilkadziesiąt tysięcy informacji na temat częstotliwości korzystania z różnych miejsc, wyboru produktów czy usług przez klientów. Przykładowe informacje dotyczącą częstotliwości korzystania z restauracji, wyjazdów na urlop, korzystania z poczty tradycyjnej, liczby samochodów w gospodarstwie domowym, miejsca naprawy samochodu, liczby pokoleń mieszkających w domu, ilości kupowanych papierosów, ilości kupowanego alkoholu, ilości i rodzaju używanych środków piorących. Posiadamy także informacje, u jakiego operatora zamierzają klienci nabyć telefon komórkowy. Ostatnio powiększyliśmy również zbiór informacji o hobby klientów. Udało nam się również pozyskać unikalne informacje takie jak: czy ostatnia wizyta u lekarza była płatna czy nie.
Wzbogacona baza klientów pozwala na wykorzystanie jej w różnych działaniach marketingowo-sprzedażowych, wpływa na usprawnienie komunikacji z Klientami oraz obniżenie jej kosztów, co wpływa na wzrost poziomu sprzedaży.
Zachęcamy do kontaktu z nami. Chętni doradzimy Państwu jak szybko i bezpiecznie wykorzystać własną bazę klientów do zwiększenia zysku zapytanie@edbms.pl.
Autor Ewa Walwoda
Nadesłał:
DBMS Data Base Marketing Support
|