Hostersi członkiem nadzwyczajnym IAB Polska


Hostersi członkiem nadzwyczajnym IAB Polska
2012-05-29
Firma Hostersi specjalizująca się w rozwiązaniach hostingowych oraz w bezpieczeństwie IT dołączyła do grona członków nadzwyczajnych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Przeczytaj również:
Interactive Advertising Bureau (IAB) istnieje na polskim rynku od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

- Dołączenie Hostersów do Związku pokazuje, że także podmioty niezwiązane bezpośrednio z kreacją i reklamą dostrzegają potencjał tkwiący w członkostwie w IAB Polska. Mam nadzieję, że specjaliści reprezentujący Hostersów będą aktywni w ramach grup roboczych – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

Firma Hostersi jest czołowym dostawcą rozwiązań hostingowych oraz w zakresie bezpieczeństwa i zarządzania IT dla wymagających projektów internetowych w Polsce. Specjalizuje się w utrzymaniu serwisów www i aplikacji on-line w trakcie kampanii reklamowych, hostingu danych osobowych oraz w hostingu opartym o niestandardowe platformy programowe. Wieloletnie doświadczenie Hostersów pozwala świadczyć na najwyższym poziomie również usługi związane z testami bezpieczeństwa zasobów informatycznych.

- Od samego początku naszej działalności, czyli już od 5 lat, współpracujemy z agencjami interaktywnymi i bezpośrednio z firmami realizującymi kampanie reklamowe on-line. Dzięki tej współpracy, zdobywamy cenne doświadczenie. Przystąpiliśmy do IAB, aby dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem oraz aktywnie uczestniczyć w procesie tworzenia standardów i dobrych praktyk związanych z hostingiem i bezpieczeństwem IT dla projektów internetowych – mówi Magdalena Zawada, dyrektor zarządzający firmy Hostersi.

Celem statutowym związku IAB Polska jest reprezentowanie interesów branży internetowej oraz szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie marketingu interaktywnego. IAB ma za zadanie m.in. informować o potencjale reklamowym internetu, pokazywać skuteczne rozwiązania marketingowe oraz tworzyć i promować standardy jakościowe.


Nadesłał:

Hostersi

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl