Holiday Inn udoskonala obsługę gości dzięki systemowi iLumio


2014-12-15
Holiday Inn Warszawa Józefów to kolejny hotel, w którym Software Mind, spółka oferująca innowacyjne rozwiązania i usługi IT, wdroży jeden ze swoich flagowych produktów –iLumio. Umowa została podpisana 15 grudnia 2014.

Branża hotelarska rozwija się dynamicznie i wciąż poszukuje rozwiązań, które zrewolucjonizują zarządzanie hotelem oraz wprowadzą nowy wymiar obsługi gościa hotelowego, zapewniając mu równocześnie łatwy dostęp do bogatej oferty swoich usług. Hotel Warszawa Józefów, należący do sieci Holiday Inn, decydując się na wdrożenie iLumio zagwarantuje swoim gościom wyjątkowo łatwą i sprawną obsługę oraz efektywne zarządzanie czasem personelu.

Przeczytaj również:

„Wdrożenie systemu iLumio, w tak prestiżowej sieci jak Holiday Inn, jest dowodem na to, że branża wypoczynkowa docenia nietuzinkowe rozwiązania i zdaje sobie sprawę z rosnących oczekiwań klienta, którym iLumio jest w stanie sprostać. Dzięki naszemu rozwiązaniu, Hotel Holiday Inn Warszawa Józefów będzie mógł dopasować proponowane usługi do potrzeb klientów. W rezultacie odniosą oni wrażenie, że Hotel dosłownie „czyta w ich myślach"  i oferuje im dokładnie to, czego aktualnie potrzebują." - mówi Łukasz Nowak, Dyrektor Zarządzający iLumio w Software Mind SA.

iLumio to nowy wymiar cyfrowej obsługi gościa, która nie ogranicza się jedynie do obsługi telewizji hotelowej. Zadaniem systemu jest kompleksowe zaopiekowanie się klientem od momentu decyzji o rezerwacji pokoju hotelowego, do opuszczenia obiektu. Każdy krok - przybycie do hotelu,  zwiedzanie ośrodka, obsługa pokoju, zamawianie usług, korzystanie z dodatkowych udogodnień, aż do momentu wymeldowania - ma być dla klienta intuicyjny, czyli dający mu poczucie znajomości środowiska, w którym się porusza. Unikalną cechą iLumio jest dopasowanie do potrzeb użytkownika, nawet tych, których gość hotelowy nie zdążył jeszcze zgłosić. Z punktu widzenia  użytkownika system, „podpowiada" jakie rozrywki czekają na niego w obiekcie i poza nim. Z perspektywy hotelu jest to optymalny i zautomatyzowany kanał sprzedaży usług oraz komunikacji z gośćmi.

W warszawskim Holiday Inn Józefów system iLumiwww.softwaremind.pl oraz www.windmobile.pl



Nadesłał:

Agpress

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl