HEBE z cyfrową komunikacją w sieci sprzedaży


2018-10-02
Cyfrowe nośniki w witrynach pojawiły się w 170 sklepach Hebe w całej Polsce. Zobaczyć można na nich treści reklamowe i marketingowe dotyczące oferowanych produktów. Hebe postawiła na nowoczesny system komunikacji wspierającej sprzedaż.
Przeczytaj również:

Za koncepcję, kompleksowe dostarczenie rozwiązania oraz utrzymanie sieci digital signage odpowiada polska spółka technologiczna Nanovo.
 
170 drogerii należących do sieci Hebe wyposażonych jest w profesjonalne systemy witrynowe. To nazwa dedykowanych ekranów, które emitują treści dotyczące oferowanych produktów w tych sklepach. Wszystko dzięki uniwersalnym możliwościom autorskiego oprogramowania Nanovo wykorzystanego w tym projekcie. 
 
- We wspólpracy z Hebe wykorzystujemy szeroką wiedzę i doświadczenie naszego zespołu. To kolejny projekt wdrożony przez Nanovo dla sieci handlowej. Możemy powiedzić, że w tym obszarze Nanovo zajmuje pozycje lidera rynkowego. Zastosowane w Hebe rozwiązanie jest otwarte na nowe funkcjonlności, co pozwala zarówno klientowi, jak i nam odważnie myśleć o przyszłości - mówi Dariusz Sobczak z zarządu Nanovo, odpowiedzialny za rozwój spółki. 
 
Wdrożone oprogramowanie Signio S2 pozwala m.in. na szybsze dotarcie z komuniakcją do sklepów oraz wygodniejsze zarządzanie emisją cyfrowych treści. Ciekawą i praktyczną funkcją jest kontekstowe – w zależności od lokalizacji - kierowanie przekazu do klientów punktów handlowych. Dzięki zastosowaniu technologii SIGNIO S2 drogerie Hebe mogą błyskawicznie komunikować się ze swoimi klientami oraz powodować, że treści w punktach sprzedaży będą dynamiczne i jeszcze bardziej atrakcyjne. 
 
Nanovo projektuje, dostarcza technologie, a także wdraża i utrzymuje rozwiązania z obszaru in-store digital, współpracując m.in. z PLAY, eobuwie.pl , Euro RTV AGD, mBank, BGŻ BNP Paribas Hebe, SEPHORA czy UPC.


Nadesłał:

iwonamichalowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl