HEBE z cyfrową komunikacją w sieci sprzedaży
2018-10-02
Cyfrowe nośniki w witrynach pojawiły się w 170 sklepach Hebe w całej Polsce. Zobaczyć można na nich treści reklamowe i marketingowe dotyczące oferowanych produktów. Hebe postawiła na nowoczesny system komunikacji wspierającej sprzedaż.
Za koncepcję, kompleksowe dostarczenie rozwiązania oraz utrzymanie sieci digital signage odpowiada polska spółka technologiczna Nanovo.
170 drogerii należących do sieci Hebe wyposażonych jest w profesjonalne systemy witrynowe. To nazwa dedykowanych ekranów, które emitują treści dotyczące oferowanych produktów w tych sklepach. Wszystko dzięki uniwersalnym możliwościom autorskiego oprogramowania Nanovo wykorzystanego w tym projekcie.
- We wspólpracy z Hebe wykorzystujemy szeroką wiedzę i doświadczenie naszego zespołu. To kolejny projekt wdrożony przez Nanovo dla sieci handlowej. Możemy powiedzić, że w tym obszarze Nanovo zajmuje pozycje lidera rynkowego. Zastosowane w Hebe rozwiązanie jest otwarte na nowe funkcjonlności, co pozwala zarówno klientowi, jak i nam odważnie myśleć o przyszłości - mówi Dariusz Sobczak z zarządu Nanovo, odpowiedzialny za rozwój spółki.
Wdrożone oprogramowanie Signio S2 pozwala m.in. na szybsze dotarcie z komuniakcją do sklepów oraz wygodniejsze zarządzanie emisją cyfrowych treści. Ciekawą i praktyczną funkcją jest kontekstowe – w zależności od lokalizacji - kierowanie przekazu do klientów punktów handlowych. Dzięki zastosowaniu technologii SIGNIO S2 drogerie Hebe mogą błyskawicznie komunikować się ze swoimi klientami oraz powodować, że treści w punktach sprzedaży będą dynamiczne i jeszcze bardziej atrakcyjne.
Nanovo projektuje, dostarcza technologie, a także wdraża i utrzymuje rozwiązania z obszaru in-store digital, współpracując m.in. z PLAY, eobuwie.pl , Euro RTV AGD, mBank, BGŻ BNP Paribas Hebe, SEPHORA czy UPC.
Nadesłał:
iwonamichalowska
|
|
Wasze komentarze (0):