GutPR i Remont Roku
Najpopularniejszy miesięcznik poradnikowy o tematyce budowlanej – Murator, będący organizatorem konkursu Remont Roku, nawiązał z początkiem lutego 2017 roku współprace z agencją GutPR. Pierwsze zadanie agencji GutPR to obsługa mediowa rozstrzygnięcia konkursu Remont Roku.
Konkurs „Remont Roku 2016” ruszył 15 stycznia 2016 roku i trwał 11 miesięcy. Napływające do 15 grudnia 2016 roku zgłoszenia podzielone były na cztery kategorie: poddasze, przebudowa, termomodernizacja oraz wnętrze. Uroczyste rozstrzygnięcie konkursu Remont Roku 2016 odbędzie się 9 lutego o godz. 12.00 na stoisku Wydawnictwa Murator podczas Międzynarodowych Targów Budowlanych i Architektonicznych BUDMA 2017. Autorzy zwycięskich realizacji w każdej z czterech kategorii, otrzymają nagrody pieniężne w wysokości 10 tys. złotych. Sponsorem strategicznym konkursu Remont Roku jest firma Velux, a pozostali sponsorzy to firmy Heitz, Hörmann, Isover, Gazuno, Ruukki, Schüco i Termo Organika.
Partnerem, który zajmie się obsługą mediową tego wydarzenia została wyspecjalizowana w skutecznych działaniach dla firm z branży budowlanej i wnętrzarskiej agencja GutPR. Realizowany projekt koordynować będzie Hanna Gehrke-Gut. Ze strony Wydawnictwa Murator za wybór agencji odpowiedzialna jest Irena Walczak, Dyrektor Marketingu.
Nadesłał:
GutPR
|