Grupa LPP w Outlet Center w Lublinie i Białymstoku


Grupa LPP w Outlet Center w Lublinie i Białymstoku
2014-03-17
Firma CBRE informuje, że do grona najemców Outlet Center w Lublinie i Białymstoku dołączyła Grupa LPP. Sklepy tej sieci zajmą powierzchnię ponad 1 300 m kw. w każdym z projektów.

Firma CBRE informuje, że prace nad komercjalizacją projektów Outlet Center w Lublinie i Białymstoku wkroczyły w nowy etap. W każdym z centrów inwestor podpisał już umowy najmu pokrywające ponad 50% powierzchni najmu. W minionym tygodniu zakończono pomyślnie negocjacje z gdańską grupą LPP: sklepy tej sieci zajmą powierzchnię ponad 1 300 m kw. w każdym z projektów.

Przeczytaj również:

 

Największy salon otwarty zostanie pod szyldem Reserved (prawie 600 m kw. w Lublinie i ponad 460 m kw. w Białymstoku). Obok niego grupa zdecydowała się na otwarcie salonów outletowych marek Cropp, Mohito i Sinsay, z których każdy zajmie powierzchnię blisko 300 m kw. „Zgodnie z deklaracją LPP projekty Outlet Center są jedynymi w tych miastach, w których grupa otworzy sklepy outletowe. To bardzo ważna dla nas deklaracja, potwierdzająca siłę i atrakcyjność naszych projektów. Spotykają się one z entuzjastycznym przyjęciem ze strony najemców, trafiają bowiem w oczekiwania aglomeracji lubelskiej i białostockiej” – mówi reprezentujący inwestora Bartłomiej Wójtowicz, Dyrektor ds. Powierzchni Komercyjnych.

 

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z kierunku, w jakim zmierza proces wynajmu powierzchni w projektach Outlet Center w każdym z miast” – dodaje Wójtowicz – „dzięki podpisanym umowom oraz biorąc pod uwagę zainteresowanie i stopień zaawansowania kolejnych negocjacji jesteśmy pewni, że uda nam się stworzyć klasyczne centrum outletowe, w którym klienci znajdą przede wszystkim całoroczne, doskonałe oferty cenowe. Mimo zainteresowania naszym projektem ze strony spożywczych oraz meblowych sieci handlowych nie zdecydowaliśmy się na podjęcie rozmów, chcąc bezwzględnie utrzymać klasyczny charakter centrum outletowego, a nie zbaczać w kierunku obiektu o charakterze regularnego centrum handlowego tylko dla epatowania wielkością komercjalizacji. Dlatego planując kształt całego parku handlowego w Białymstoku dyskont spożywczy „Biedronka” pojawił się jako osobna, wydzielona część inwestycji, otwarta jeszcze w grudniu 2013 roku. Także salon „Agata Meble” powstanie jako oddzielna część kompleksu handlowego.”

 

Obydwa projekty powstają w doskonałych punktach na mapie miast. W  Lublinie trwa budowa przy ul. Mełgiewskiej, jednym z głównych ciągów komunikacyjnych Lublina, a także stanowiącej trasę wylotową z Lublina w kierunku Świdnika i lotniska Port Lotniczy Lublin. Outlet Center dołączy do już funkcjonującego marketu budowlanego Castorama, tworząc  razem z nim  park handlowy. Całkowita powierzchnia najmu Outlet Center wyniesie docelowo ok. 12 500 m kw. i pomieści ponad 100 sklepów. Do dyspozycji klientów będzie ok. 800 miejsc parkingowych.

 

Outlet Center w Białymstoku działał będzie w ramach parku handlowego o łącznej powierzchni  36 000 m kw. GLA z ponad 1 500 miejscami parkingowymi. W skład parku handlowego wchodzić będzie obiekt funkcjonującej od ponad roku Castoramy, wiodącego na polskim rynku dyskontu spożywczego Biedronka i stacji benzynowej Lotos. Docelowo, poza Outlet Center, dołączy do nich market meblowy „Agata Meble”. Wraz z pobliskim Makro oraz salonami Mercedes i Renault, obszar będzie tworzył niepowtarzalny w skali Białegostoku kompleks handlowy idealnie wpisujący się w zapotrzebowania mieszkańców.

 

CBRE jest we współpracy z inwestorem wyłącznym agentem odpowiedzialnym za wynajem Outlet Center zarówno w Lublinie, jak i w Białymstoku.

 



Nadesłał:

Aneta Mandziuk

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl