Getin Bank rozpoczął nową kampanię: wyprzedaż kredytów gotówkowych
Getin Bank przygotował na wiosnę i lato nową promocję kredytów gotówkowych – jej wprowadzeniu towarzyszyć będzie szeroka kampania w TV, prasie oraz internecie. „Wyprzedaż kredytów“ promowana jest zabawnym spotem telewizyjnym.
W okres wakacyjny, jeden z najgorętszych na rynku kredytów gotówkowych, Getin Bank wchodzi z nową promocją i specjalnie przygotowaną ogólnopolską kampanią. Dla wszystkich osób, które wiosenna aura natchnęła myślą o remoncie czy zakupie nowego telewizora na Euro 2012 lub sprawiła, że odżyły u nich marzenia o wyjątkowych wakacjach w ciepłych krajach, Getin Bank przygotował jedyną na rynku „Wyprzedaż kredytów gotówkowych”.
|
Od 7 maja do 31 lipca 2012 roku oprocentowanie kredytów gotówkowych zostało obniżone aż o 30% w stosunku do stawek podstawowych obowiązujących w danej ofercie.
Kampanię promuje zabawny spot, nawiązujący w stylistyce do znanych już spotów Getin Banku z udziałem Piotra Fronczewskiego, promujących produkty depozytowe. Tym razem w grze słów udział biorą inne postaci. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Bardzo. Kampania telewizyjna obejmie obecność w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz pakiecie kanałów tematycznych. Przygotowano 2 wersje spotów – 30s i 15s. Zaplanowano także reklamy prasowe (dzienniki opinii, prasa kolorowa oraz TV guidy), a także intensywne działania w internecie. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest, a działania PR wspiera agencja Rc2.
METRYCZKA SPOTU:
Haso reklamowe: Wyprzedaż kredytów
Klient: Getin Noble Bank
Agencja: Bardzo
Branża: finansowa
Typ kampanii: produktowa
Termin: do 31 maja
Dom mediowy: Media Vest
Dom produkcyjny: Opus
Manager projektu: Jerzy Prokopczak
Art director: Wiktor Pietrzak
Copywriter: Hubert Stadnicki
Account: Paulina Górniewicz
Scenariusz: Hubert Stadnicki
Reżyseria: Łukasz Jaworski
Zdjcia: Tomek Nalewajek
Montaż: Wojtek Włodarski
* * *
Getin Noble Bank – drugi największy polski bank
Getin Noble Bank SA, należący do najbardziej dynamicznie rozwijających się instytucji finansowych w Polsce, to największy ogólnopolski bank stworzony od podstaw przez polski prywatny kapitał.
· Lider rynku - Getin Noble Bank jest obecnie 3-cią największą polską instytucją finansową pod względem przychodów ze sprzedaży i 2-gim największym pod względem aktywów bankiem z większościowym kapitałem polskim.
· Silna marka- w grudniowym rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, Getin Bank zajął 4. miejsce w branży finansowej i 16 wśród wszystkich polskich marek. Wyprzedził nie tylko liczne banki, ale też marki takie jak Wedel, Żywiec, LOT czy Lotto.
· Najwyższa jakość produktów i uniwersalna oferta - Getin Noble Bank, jako jedyny, zdobył aż 4 nagrody główne w XVI edycji prestiżowego rankingu „50 największych banków w Polsce 2011”. Bank triumfował w kategorii „banki uniwersalne”, „banki hipoteczne”, „banki samochodowe” oraz „banki internetowe”
Nadesłał:
RC2
|