Gellwe laureatem Superbrands Polska 2012
Marka Gellwe uznana została za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku w rankingu Superbrands Polska 2012. Wyróżnienie jest tym cenniejsze, że w tym roku przyznane po raz pierwszy również głosami konsumentów.
Tytuł Superbrands jest prestiżowym wyróżnieniem dla zespołów marketingowych, przyznawanym już od 16 lat w ponad 85 krajach przez niezależną organizację The Superbrands Ltd. Celem konkursu jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które oferując konsumentom wyjątkowe korzyści osiągnęły wysoką reputację, zdobywając również trwałą przewagę nad konkurencją. Kryteria, jakimi w trakcie wyboru kieruje się kapituła dotyczą m.in. rozpoznawalności marek, unikalnego charakteru korzyści, jakie oferują, a także siły ich więzi z klientami.
W Polsce najsilniejsze marki wybrane zostały po raz szósty, zaś o ich wyborze zdecydowała 40–osobowa Rada Marek, niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Po raz pierwszy w historii konkursu w jego wynikach uwzględniono również efekty badania konsumenckiego przeprowadzonego przez agencję Inquiry na grupie 2700 osób. Skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów zdecydowały o przyznaniu nagród w 23 kategoriach.
Marka Gellwe została wyróżniona tytułem Superbrands Polska już po raz drugi.
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|