Galeria Krakowska z nowym butikiem z segmentu premium
Galeria Krakowska poszerzyła ofertę segmentu premium.
Do grona najemców dołączyła ekskluzywna polska marka Taranko. Na powierzchni ponad 100 mkw. klienci znajdą najwyższej jakości odzież damską uzupełnioną o wyselekcjonowane akcesoria. Jest to pierwszy salon marki w centrum Krakowa.
W salonie Taranko w Galerii Krakowskiej dominują różne odcienie bieli i czerni. W wystroju butiku pojawiły się też elementy w kolorach szarości i beżu. W asortymencie znajdują się kolekcje specjalne marki, uwielbiane przez klientki: kolekcja Limited Edition, słynąca z kobiecych krojów i niewielkiej liczby uszytych sztuk oraz kolekcja Premium, charakteryzująca się jedwabnymi sukienkami i wyselekcjonowanymi dodatkami. Dodatkowo, w nowo otwartym salonie pojawiła się nowość – buty Taranko szyte w Polsce i we Włoszech.
Taranko to rodzinna marka z wieloletnimi tradycjami krawieckimi, która powstała 32 lata temu w Gdańsku. Początek marce dała prosta sukienka w kwiaty i to właśnie ta część garderoby jest jej flagowym produktem. Głównym natchnieniem marki jest współczesna kobieta: silna i przebojowa.
Na terenie Polski Taranko posiada 41 butików, w tym 3 w Krakowie. Salon w Galerii Krakowskiej jest pierwszym sklepem marki w centrum miasta. Znajduje się na poziomie 0.
Nadesłał:
PRinspiration
|