FRUGO w dużej butelce – trzy razy więcej radości, smaku i koloru


2011-11-30
Głosy tysięcy miłośników FRUGO nie mogły pozostać bez echa: firma FoodCare, właściciel kultowej marki wprowadziła na rynek FRUGO w nowej, większej butelce.

Już od listopada w sklepach w całej Polsce dwa przeciwstawne smaki i kolory FRUGO – piekielnie czarny i (nie)winnie biały dostępne są w opakowaniach o pojemności aż 750 ml.

Przeczytaj również:

Wygląd dużej butelki mocno owocowego napoju spełnia życzenia społeczności FRUGO skupionej wokół profilu marki na Facebooku. Na podstawie wyniku przeprowadzonej tam ankiety firma FoodCare zdecydowała się dokładnie odtworzyć oryginalną butelkę, w której FRUGO sprzedawane było przed laty. Duża butla jest zatem szklana, ma taki sam kształt i zamykana jest taką samą klikającą nakrętką. Tym, co z pewnością wyróżnia ją na każdej sklepowej półce jest pojemność – trzykrotnie większa od dostępnych do tej pory standardowych (250 ml) butelek FRUGO.

„Codziennie na profilu marki pojawiały się dziesiątki wpisów z apelem o dużą butelkę FRUGO. Równie wiele otrzymywaliśmy mailem. Jako marka społeczna staramy się być jak najbliżej naszych konsumentów i z uwagą się im przysłuchiwać, dlatego napełniliśmy ich ulubionym napojem naprawdę duże butle, bo mocno owocowej spontaniczności i energii nigdy za wiele!” – powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.

Czarne i białe FRUGO w dużych butelkach o pojemności 750 ml dostępne jest w sklepach na terenie całej Polski w sugerowanej cenie detalicznej 4,99 PLN.

W wybranych sieciach handlowych do dużej butelki FRUGO dołączane są naklejki (fklejki) z zabawnymi hasłami. Najwięksi miłośnicy FRUGO będą mogli zebrać aż kilkanaście różnych kultowych haseł.



Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl