Firmy mogą na tym skorzystać... Jak zaoszczędzić na prądzie
Czy i o ile wzrosną opłaty za energię elektryczną? Takiego pytania nie muszą zadawać sobie obecni i przyszli klienci, którzy skorzystają ze specjalnych ofert PGE Obrót S.A. Propozycje, dzięki którym można zaoszczędzić, dopasowane są do indywidualnych potrzeb odbiorców energii.
Oferty o nazwie „ Prąd niezmienny. Jednakowa cena od początku do końca” oraz „Prąd coraz tańszy. Cena malejąca od początku do końca” skierowane są głównie do małych i średnich przedsiębiorstw. Oferty i zawieranie umów aktualne są od 1 kwietnia br. do 30 czerwca br.
- Wydatki na energię elektryczną stanowią poważną część budżetu firmy. Dlatego zaproponowaliśmy na rynku nowy produkt, dzięki któremu właściciel firmy będzie miał możliwość wyboru najkorzystniejszego dla siebie wariantu – mówi Paweł Prządka, Prezes PGE Obrót S.A.
Klient ma możliwość wyboru najbardziej oszczędnej dla siebie opcji.
- Oferta „Prąd niezmienny” skierowana jest do Klientów, którzy chcą skorzystać ze stałej, niskiej ceny za energię, niezależnie od godzin pracy. Ci Klienci mają zagwarantowaną stałą cenę do końca 2014 r. – mówi Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor Marketingu PGE Obrót S.A.
Zaoszczędzić mogą też Ci, który zdecydują się na ofertę „Prąd coraz tańszy”. W tym przypadku cena za energię elektryczną maleje w zależności od wysokości zużycia. Klientowi zagwarantowane są stabilne i atrakcyjne ceny nawet do połowy 2015 r.
Aby zaoszczędzić, należy zgłosić się do 30 czerwca br. do Biur Obsługi Klienta PGE Obrót S.A lub przedstawicieli handlowych Spółki.
Więcej na: www.pgesa.pl
Piotr Wróbel
Specjalista ds. Public Relations
piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691 911 525
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.