Firma Przyjazna Klientowi dla Black Point


2011-10-10
Black Point wyróżniony prestiżowym godłem. Firma już po raz trzeci została laureatem ogólnopolskiego programu „Firma Przyjazna Klientowi”. To dowód na to, że Black Point dba nie tylko o jakość produktów, ale również o satysfakcję swoich klientów.

Godło „Firma Przyjazna Klientowi” zostało wręczone Black Pointowi już po raz trzeci, bo markę doceniono również w 2005 i 2007 roku. Wyróżnienie zostało przyznane firmie za spełnianie obietnic złożonych swoim klientom. – To prestiżowa nagroda dla naszej firmy i zarazem docenienie ciężkiej pracy, którą wkładamy w zaspokajanie potrzeb wszystkich klientów. Satysfakcja zarówno przedsiębiorstw, jak i indywidualnych użytkowników naszych produktów jest jednym z priorytetów firmy – mówi Kamila Yamasaki, prezes Black Point SA.

Przeczytaj również:

Program „Firma Przyjazna Klientowi”, który od trzech lat prowadzi Fundacja Obserwatorium Zarządzania, jest adresowany do wszystkich firm działających na terenie Polski, które stale rozwijają strategię obsługi klienta i szkolą pracowników w tym zakresie. Przyznanie certyfikatu jest poprzedzone audytem. Eksperci sprawdzają m.in. czy oferowane przez firmę korzyści są ważne dla klientów, czy są one większe niż u konkurencji i czy klienci są usatysfakcjonowani. Black Point spełnił wymagane kryteria otrzymując specjalne godło.

Wyróżnienie „Firma Przyjazna Klientowi” to już drugi prestiżowy tytuł przyznany marce Black Point w tym roku. W marcu firma otrzymała tytuł „Jakość Roku” w programie organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną i Polskie Centrum Badań i Certyfikacji SA. Wówczas wyróżniono produkt, czyli tonery Super Plus. Teraz Black Point otrzymał nagrodę na za troskę o jego odbiorców. Najnowsze wyróżnienie poszerzy długą listę nagród i tytułów, które Black Point otrzymał na przestrzeni ostatnich lat.



Nadesłał:

Profitcomms

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl