Firma Bonduelle wybrała platformę Sodexo


2015-01-28
Wraz z początkiem roku, firma Bonduelle Polska, specjalizująca się w przetwórstwie warzyw, uruchomiła program lojalnościowy „Strefa Nagród". Za organizację i zarządzanie akcją odpowiada spółka Sodexo Benefits and Rewards Services.

 

Przeczytaj również:

Program lojalnościowy „Strefa Nagród" jest skierowany do placówek gastronomicznych. To pierwszy tego typu projekt Bonduelle dedykowany kanałowi HoReCa.

 

Aby przystąpić do akcji należy wejść na stronę www.strefanagrod.pl i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Uczestnicy nagradzani są punktami za zakup mrożonych i konserwowych produktów Bonduelle. Zgramadzone punkty mogą wymieniać na nagrody w ramach szerokiego katalogu upominków. Za przygotowanie programu i jego bieżącą koordynację odpowiada firma Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

 

„Już na etapie założeń programu, myśleliśmy o tym, aby zaoferować naszym klientom jak najszerszy katalog nagród. Chcieliśmy zapewnić im wybór, aby każdy z uczestników mógł znaleźć nagrodę dostosowaną do swoich potrzeb. W związku z tym we współpracy z Sodexo przygotowaliśmy katalog zawierający ponad tysiąc propozycji w kategoriach, takich jak: AGD, RTV, Dom i Ogród czy sport i turystyka, która obejmuje m.in. wyjazdy zagraniczne, pobyty w SPA, kursy gotowania w Paryżu, Barcelonie czy Toskanii” – powiedziała Agnieszka Mazurek, Szef Marketingu Bonduelle Food Service w Bonduelle Polska.

 

Zarówno katalog nagród, jak i cały program firmy Bonduelle stworzone zostały na platformie dostępnej on-line Sodexo Performance Suite. Narzędzie to umożliwia także komunikację z uczestnikami, bieżącą analizę przebiegu projektu i raportowanie wyników. Sodexo wspiera organizatora akcji również w zarządzaniu programem i logistyce nagród do uczestników.

 

Cieszymy się, że firma Bonduelle zaufała Sodexo i powierzyła nam organizację swojego pierwszego programu lojalnościowego w kanale HoReCa. Sprecyzowane oczekiwania naszego klienta, takie jak szeroki katalog nagród dostępny on-line czy swoboda wyboru prezentu pokazują, że organizatorzy akcji wsparcia sprzedaży są coraz bardziej świadomi, jak przygotować atrakcyjny program lojalnościowy. Nasza platforma Sodexo Performance Suite umożliwia realizację tego zadania na najwyższym poziomie – powiedział Dariusz Deszczka, Category Manager segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie w Sodexo.

 

Program „Strefa Nagród" wystartował na początku stycznia 2015 r. i będzie realizowany jako długofalowe działanie wsparcia sprzedaży.

 

 



Nadesłał:

contrust

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl