Filia Infolinii PGE ruszyła w Przemyślu
Placówka jest częścią ogólnopolskiego systemu telefonicznej i internetowej infolinii, poprzez którą PGE Obrót obsługuje ponad 5 mln klientów. W tym gospodarstwa domowe, a także małe i średnie przedsiębiorstwa, z całej Polski.
W przemyskiej filii pracę znalazło obecnie 10 konsultantów. Docelowo będzie ich 25. Podczas rozmów z nimi, bez konieczności wychodzenia z domu, klienci mogą zrealizować formalności związane z zakupem energii i gazu. Mogą np. poprosić o wystawienie duplikatu faktury, poznać saldo, zmienić swoje dane teleadresowe, zapoznać się z ofertami lub warunkami zawarcia umowy kompleksowej, dowiedzieć się o usługach dodatkowych i formach płatności.
- Wyznacznikiem naszych działań są klienci, ich potrzeby oraz komfort. Decyzja o lokalizacji części infrastruktury zdalnej obsługi na Podkarpaciu, to wynik analiz biznesowych i współpracy z partnerem zewnętrznym zajmującym się rekrutacją i pozyskiwaniem pracowników.
W efekcie, ta część Polski została wskazana jako miejsce mające duży potencjał w zakresie rynku pracy – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.
Powstanie placówki w Przemyślu, to także efekt dobrej współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy, oraz rozmów z przedstawicielami Poczty Polskiej, w zakresie dostosowania i użytkowaniu budynku przy ul. 3 Maja.
To kolejne miejsce na Podkarpaciu (po Krośnie), w którym PGE Obrót zdecydowało się rozbudować swoją telefoniczną i mailową obsługę klienta, zgodnie z filozofią zrównoważonego rozwoju, polegającą na utrzymywaniu sieci stacjonarnych placówek, przy jednoczesnym inwestowaniu w zdalne kanały komunikacji ze Spółką.
Infolinia PGE z główną siedzibą w Łodzi, to nie tylko rozmowy telefoniczne, ale również korespondencja mailowa i smsowa z klientami, z bardzo szerokim zakresem obsługi. Miesięcznie konsultanci PGE Obrót notują ponad 170 tys. interakcji z klientami.
PGE Obrót
press box