Europ Assistance z kolejnym innowacyjnym rozwiązaniem w obsłudze klienta


2017-03-28
Europ Assistance Polska stworzyła nowe rozwiązanie technologiczne, które usprawnia proces obsługi klientów, a także poprawia ich doświadczenia. Firma wprowadziła Med Link i Home Link, pozwalający klientom mieć bieżący podgląd do statusu realizacji jego sprawy i kolejnych działań.

Rozwiązanie to jest kolejną, obok aplikacji GEO Care, dzięki której możliwe jest śledzenie poprzez geolokalizację aktualnego położenia pomocy drogowej, innowacją stworzoną z myślą o jeszcze lepszych doświadczeniach klientów.

Przeczytaj również:

Pod koniec ubiegłego roku Europ Assistance uruchomiło aplikację mobilną GEO Care, dzięki której możliwe jest śledzenie poprzez geolokalizację trasy przejazdu usługodawców, co pozwala na przekazywanie klientowi bieżącej informacji o statusie realizacji sprawy. Ponadto rozwiązanie to usprawnia i przyspiesza proces organizacji pomocy i współpracy z pomocami drogowymi. Rozwiązanie zostało wzbogacone również o link, wysyłany do klienta za pomocą SMS, do mobilnej strony www, umożliwiającej monitorowanie czasu dojazdu pomocy. 

Bazując na pozytywnych doświadczeniach rozwiązania technologicznego dla spraw z zakresu assistance samochodowego, firma  przygotowała kolejną innowację. Tym razem stworzono  aplikację www dla programów z zakresu assistance medycznego i domowego.

Med Link i Home Link są wysyłane do klienta również za pośrednictwem SMS i zawierają link do aplikacji internetowej, gdzie klient ma dostęp do podglądu każdego etapu organizowanej dla niego pomocy. W ten sposób może on uzyskać dokładną informację o zarejestrowanej i realizowanej sprawie oraz szczegółach konkretnej realizacji.

Dużą zaletą aplikacji jest jej interaktywna forma kontaktu klienta z Centrum Alarmowym. Klikając w ikonę „+” klient inicjuje połączenie z Centrum Alarmowym Europ Assistance Polska. Dodatkowo za pomocą aplikacji klient może poinformować Centrum Alarmowe, czy wizyta specjalisty się odbyła. Jeżeli pomoc przebiegła pomyślenie, aplikacja pokaże status zakończenia sprawy, wraz z informacją, że niebawem klient zostanie poproszony o wypełnienie ankiety satysfakcji. W sytuacji, gdy klient zaznaczy brak realizacji wizyty, sprawa przechodzi w tryb obsługi ręcznej, gdzie operator dzwoni do klienta, wyjaśnia okoliczności i kontynuuje sprawę – mówi Rafał Marczewski, Dyrektor Departamentu Operacyjnego & IT w Europ Assistance Polska. Aplikacja została zaprojektowana specjalnie z myślą o urządzeniach mobilnych, tak aby klient w szybki i łatwy sposób mógł sprawdzić status realizacji swojej sprawy



Nadesłał:

Europ Assistance Polska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl