elisty.pl: nowoczesna obsługa korespondencji możliwa dzięki liberalizacji rynku pocztowego


elisty.pl: nowoczesna obsługa korespondencji możliwa dzięki liberalizacji rynku pocztowego
2013-06-13
Firma Emerson, największe w Europie Środkowo-Wschodniej centrum wydruku korespondencji i zarządzania danymi, uruchomiła nowatorską usługę elisty.pl. Pozwala ona na przekazanie do druku i wysłanie listów bezpośrednio z własnego komputera. Wszelkie prace związane z wydrukowaniem, pakowaniem, adresowaniem i wysyłką korespondencji są realizowane w centrum wydruku, skąd dalej jest wysyłana tradycyjną pocztą. Usługa elisty.pl pozwala obniżyć o połowę koszty obsługi korespondencji, lepiej zorganizować pracę i skrócić czas dostarczenia przesyłek.

-„Dzięki uwolnieniu od 1 stycznia 2013 roku rynku usług pocztowych, każdy operator może dostarczać przesyłki do 50 gram. Dało to możliwość rozwoju nowoczesnym usługom takim jak elisty.pl" - mówi Artur Kapler, odpowiedzialny za projekt elisty.pl w firmie Emerson.

Przeczytaj również:

Koszt wysłania listu to nie tylko kwota, którą trzeba wydać na zakup znaczka pocztowego. To także wydatki poniesione na zakup kopert, papieru, na którym jest drukowana korespondencja, materiałów eksploatacyjnych do drukarki oraz - o czym często się zapomina - koszty pracy osób, które zajmują się tymi zadaniami. Druk, kopertowanie, adresowanie, naklejanie znaczków i nadawanie na poczcie jest czasochłonne, a co za tym idzie - kosztowne.

„Według naszych szacunków wydrukowanie na biurowej drukarce i wysłanie pocztą czarno-białej kartki A4 z tekstem kosztuje w sumie ok. 3,01 zł. Kwota wydaje się niewielka, ale w przypadku małego biura, które wysyła zaledwie 200 listów miesięcznie, oznacza to ponad 7200 zł rocznie" - mówi Piotr Rogut, Członek Zarządu w firmie Emerson.

Nadanie takiej samej przesyłki za pomocą usługi elisty.pl kosztuje zaledwie 1,60 zł, czyli wysyłka tej samej ilości korespondencji za pomocą serwisu elisty.pl kosztuje ok. 3 840 zł - aż o 48% taniej!

Usługa elisty.pl pozwala obniżyć wydatki nawet o połowę, ponieważ korespondencja jest drukowana na wysokonakładowych drukarkach w centrum wydruku firmy Emerson. Również proces kopertowania i adresowanie jest w pełni zautomatyzowany. Operatorzy pocztowi, odbierają korespondencję bezpośrednio z centrum wydruku. Dzięki temu korespondencja o wiele szybciej trafia do adresatów.

Usługa outsourcingu obsługi korespondencji jest dobrze znana dużym przedsiębiorstwom i instytucjom , które od lat korzystają z pomocy wyspecjalizowanych firm, takich jak Emerson. Dzięki usłudze elisty.pl, zalety profesjonalnej obsługi korespondencji są dostępne dla wszystkich. Wysyłać można dowolne dokumenty: listy, faktury, ponaglenia, itd.

-„Usługa elisty.pl pozwala korzystać z zalet outsourcingu korespondencji nie tylko mniejszym firmom, ale nawet osobom prywatnym. Każdy może w dwie minuty zarejestrować się w serwisie i wysyłać swoją korespondencję za pomocą usługi elisty.pl. Usługa elisty.pl pojawi się jako jedna z drukarek zainstalowanych w komputerze" - mówi Piotr Rogut, Członek Zarządu w firmie Emerson.

Użytkownicy usługi nie muszą obawiać się o bezpieczeństwo przesyłanych danych. Firma Emerson od lat drukuje i wysyła dokumenty dla największych banków, ubezpieczycieli i operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, którzy restrykcyjnie wymagają zachowania bezpieczeństwa i poufności danych. Firma Emerson posiada niezbędne certyfikaty w tym zakresie i od 2001 r. nadała już prawie półtora miliarda listów w imieniu swoich klientów.

-„Obecnie dajemy dodatkowo użytkownikom możliwość archiwizowania w chmurze wysyłanej korespondencji, ale już pracujemy nad kolejnymi funkcjonalnościami - mówi Piotr Rogut, Członek Zarządu w firmie Emerson.



Nadesłał:

iwonamichalowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl