Efekty rozbudowy Wola Parku
Zwiększona powierzchnia centrum handlowego do 77500 mkw., ponad 200 sklepów i punktów usługowych. Tak zmienił się Wola Park po rozbudowie. Czy remont Centrum wpłynął na poziomy zadowolenia i lojalności Klientów wobec marki? Wola Park, aby się tego dowiedzieć, przeprowadził wraz z firmą GFK badania.
Metamorfoza Wola Parku przyniosła korzystne dla jego funkcjonowania efekty. Niezmiennie znajduje się w czołówce najlepszych centrów handlowych w Warszawie. Dzięki inwestycji i remoncie, który odbył się w zeszłym roku, wzrosło i stale wzrasta zainteresowanie Klientów Centrum nie tylko z dzielnicy Wola, ale także z całej Warszawy. W minionym półroczu obiekt może pochwalić się ponadprzeciętną frekwencją. Każdego miesiąca Centrum odwiedza ponad milion osób. Rekord odnotowany został w grudniu - ponad 1,3 miliony odwiedzających, a w ciągu całego roku ponad 13 milionów, co świadczy o ogromnym potencjale tego miejsca.
Wyniki badań wskazują również na to, że centrum handlowe dysponuje wysokim wskaźnikiem lojalności klientów. Znaczna większość badanych przyznaje, że wybiera Wola Park jako pierwsze miejsce, gdzie można zrobić udane zakupy. Podczas badania 92% ankietowanych stwierdziło, że na pewno do niego powróci. 90% Klientów zadowolonych jest także z oferty Wola Parku. Zdecydowanie zadowolenie to wzrosło po rozbudowie Centrum. które wpłynęło na zwiększenie liczby lokali i dostępnych usług.
Bogata oferta Wola Parku
Obecnie w centrum handlowym znajduje się ponad 200 salonów oraz punktów usługowych. Są to sklepy znanych i cenionych marek z branży odzieżowej, obuwniczej, sportowej i elektronicznej. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych brandów znajdują się Auchan, Castorama, TK Maxx, H&M, Zara i Toys”R”Us a także salon Mango. W nowej części Centrum znaleźli się też Komputronik, Akademia Tańca M&I Sulewscy, Białe czy Czerwone?, Carte d'Or, Carel Beauty Clinic, Cotton Club, English Home, Green Caffè Nero, Kontigo, RTV Euro AGD. W ostatnim czasie obiekt wzbogacił również ofertę o salony takich marek jak: Dalia Lingerie, Etam, Wittchen czy Tatuum. Pojawiły się też nowe lokale gastronomiczne. W ramach rozbudowy Wola Parku rearanżacji uległa strefa food court – zajmuje obecnie powierzchnię ponad 1 200 mkw. Wśród 14 najemców strefy gastronomicznej pojawiło się wiele nowych marek.
W ciągu najbliższych miesięcy oferta centrum ma zostać uzupełniona kolejnymi najemcami.
Wola Park więcej niż centrum handlowe
Wola Park to nie tylko obiekt handlowy. Jest miejscem spotkań, imprez rozrywkowych, edukacyjnych i prozdrowotnych. W Centrum organizowane są bezpłatne badania i porady lekarskie. Odwiedzający mogli wielokrotnie skorzystać z badań serca, wzroku, porad dietetyka, dermatologa czy kosmetyczki. Raz w miesiącu w Wola Parku odbywa się Jarmark Produktów Regionalnych, który podtrzymuje tradycję i promuje regionalnych producentów, jak również, i przede wszystkim, podoba się Klientom. Wola Park śledzi również trendy w modzie, dlatego organizuje już cyklicznie targi mody i designu, podczas których odwiedzający mogą zakupić rzeczy prosto od projektantów.
Wola Park "W sercu Woli"
Wola Park jest otwarty na dzielnicę i potrzeby lokalnej społeczności, dlatego rozpoczął projekt "W sercu Woli". Centrum współpracuje z władzami dzielnicy oraz lokalnymi instytucjami kulturalnymi. Wraz z nimi organizuje akcje, do udziału w których zaprasza mieszańców Woli. Na stronie internetowej centrum handlowe stworzyło specjalną zakładkę, w której znajdują się informacje na temat aktualnych wydarzeń w dzielnicy.
Nadesłał:
beyondpr
|