E.Wedel wśród nominowanych do Effie Awards 2010


E.Wedel wśród nominowanych do Effie Awards 2010
2010-10-18
Wedel, jedna z najbardziej cenionych czekoladowych marek w Polsce, została nominowana do konkursu Effie Awards 2010 w kategorii: żywność. Na uwagę sześćdziesięcioosobowego jury, zasłużyła kampania promująca tabliczki czekoladowe, która swoją premierę miała w marcu 2009 roku.

Effie to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu.

Przeczytaj również:

Od 1999 roku konkurs odbywa się również w Polsce i jest realizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Warto podkreślić, że jest to konkurs, który nagradza efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie wybitne pomysły kreatywne. Nagradza się przede wszystkim efektywną współpracę pomiędzy Agencją a Klientem, oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.

„Firma E.Wedel czuje się ogromnie zaszczycona nominacją, jaką otrzymała w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards. Kampania nominowana w konkursie Effie rozpoczęła nową strategię komunikacyjną marki Wedel, która przyniosła jej tak wiele korzyści. Konsument jest dla marki Wedel partnerem, z którym podjęliśmy aktywny dialog adresując zmieniające się upodobania odbiorców reklamy. Jednym z ważnych punktów tej kampanii była ocena jej wyników, która wskazuje na wysoką efektywność tej kampanii dla marki Wedel. Przyczyniła się ona m.in. do istotnego wzrostu świadomości marki i świadomości reklamy. Obecnie działania komunikacyjne marki Wedel, prowadzone  są pod platformą komunikacyjną „Fabryka Przyjemności”, której celem jest wzmocnienie tożsamości Wedla, jako ponadczasowego dostarczyciela przyjemności oraz uwspółcześnienie komunikacji marki. Kampania nominowana do w konkursie Effie posłużyła się metaforą. W naszym spocie czekolada, choć w rzeczywistości pojawia się jedynie przez chwilę, jako ukoronowanie przyjemności i zwieńczenie dzieła, symbolicznie jest obecna od pierwszych sekund”– mówi Anna Telakowiec, dyrektor marketingu odpowiedzialna za markę Wedel.



Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl