e-markasukcesu.pl – nowy program na polskim rynku


e-markasukcesu.pl – nowy program na polskim rynku
2013-06-05
Otwierając sklep internetowy nie zawsze zdajemy sobie sprawę, jaką mamy konkurencję, ani czy mechanizm strony będzie odpowiadał naszym potrzebom. Inwestujemy bez pewności, że osiągniemy sukces. Nie warto zostawiać tego przypadkowi, a zanim podejmiemy działanie - warto wszystko dobrze sprawdzić.
Przeczytaj również:
Projekt e-markasukcesu.pl stworzony został specjalnie dla małych i średnich przedsiębiorstw, które zamierzają lub zastanawiają się nad rozpoczęciem działań e-commerce. Ma on wesprzeć rozwój i innowacyjność wśród firm, rozwinąć współpracę między małymi przedsiębiorstwami dla osiągnięcia efektu synergii. Uczestnictwo w programie pozwoli także na zwiększenie jakości i efektywności pracy nad projektami marketingowymi, wzrost zaufania do podmiotów doradczych ze strony innych firm, a także zwiększenie konkurencyjności na rynkach lokalnych. Co ważne, zakłada on udostępnienie firmom z sektora MŚP rozwiązania e-commerce, który jest atrakcyjny cenowo wraz z opracowaniem kompleksowej strategii jego wdrożenia.
- Najważniejsze przesłanie projektu to nowa koncepcja rozwoju e-biznesu – mówi Agnieszka Śliwka-Gumienna – opiekun klienta w e-markasukcesu.pl – Jest nastawiona przede wszystkim na jakość i podejście z determinacją, pomysłowością i zaangażowaniem do zarządzania firmą i współpracy między przedsiębiorstwami. To jedyne takie rozwiązanie, mogące posłużyć zarówno, jako strona sklepu internetowego, jak i strona firmowa.
Działania programu obejmuje: indywidualne konsultacje z właścicielami, menadżerami i pracownikami firmy, analizę zasadności stworzenia sklepu internetowego dla danej firmy, wybór odpowiedniej wersji proponowanego oprogramowania sklepowego, doradztwo w zakresie promocji marki w internecie, usługę hostingu, oraz usługi firm partnerów.
- Do projektu - dodaje Agnieszka Śliwka-Gumienna – może przystąpić każda firma z sektora MŚP po wypełnieniu uprzednio formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.e-markasukcesu.pl. Wypełnienie formularza nie wiąże się z koniecznością przystąpienia do programu.
Projekt zakłada pomoc w nawiązywaniu współpracy pomiędzy małymi i średnimi firmami, aby dzięki niej stawały się konkurencyjne na naszym rynku. Nowością jest także to, że każdy może przez 30 dni za darmo testować działanie sklepu wraz z uzyskaniem niezbędnych konsultacji.
Program e-marka sukcesu to przede wszystkim kompleksowość oferowanych rozwiązań w zakresie stworzenia i promocji sklepu, ale także uniwersalność polegająca na tym, że strona internetowa jest nie tylko sklepem, ale także może być firmową witryną. Oprócz tego każda firma otoczona jest opieką marketingową, sprzedażową i doradczą. To nie kupowanie „kota w worku“, a przemyślana decyzja, by osiągnąć sukces działając w grupie.


Nadesłał:

exPress Dziennikarska Agencja Usługowa
http://www.express-poznan.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl