Dziękujemy! Nie spoczniemy na Laurach!


2015-03-20
2015 rok marka Cukier Królewski rozpoczęła od odebrania piątego już Lauru Konsumenta. Kolejne zwycięstwo w jednym z największych i najbardziej prestiżowych programów konsumenckich w Polsce, to ogromne osiągnięcie będące udziałem nielicznych.

W ciągu 15 lat obecności na rynku, marka Cukier Królewski zdobyła poza Złotym Laurem Konsumenta oraz Laurem Konsumenta – Lider Dekady (2004 – 2014) także m.in. tytuły: Created in Poland Superbrands, Złoty Paragon, Produkt Na Medal, Przeboje FMCG i inne. Choć mogłoby się wydawać, że marka, o ugruntowanej pozycji i ciesząca się tak ogromnym zaufaniem, może spokojnie zacząć odcinać kupony, jej producent zapowiada coś skrajnie innego.

 

Dziękując za zaufanie będące dla nas najważniejszą nagrodą zapewniamy, że mimo naręcza Laurów nie spoczniemy na nich i nadal będziemy doskonalić nasze produkty. W ciągu 15 lat przekonaliśmy się, że stabilny rozwój marki jest możliwy tylko dzięki stopniowemu wprowadzaniu cennych innowacji, które ułatwiają i przyspieszają naszym konsumentom pracę w kuchni  - mówi Beatrycze Grela - Dyrektor ds. Marketingu i PR Südzucker Polska S.A.

 

Od kilku lat pod marką Cukier Królewski systematycznie wprowadzane są nowe produkty w niespotykanych dotąd w naszych sklepach innowacyjnych opakowaniach. Zdaniem producenta, poza wyjątkowymi artykułami u podstaw sukcesu marki leży też skuteczna komunikacja z konsumentem oraz niestandardowe działania pro-sprzedażowe.

 

Ważnym kanałem komunikacji są dla nas media społecznościowe. Fanpage „Życie jest słodkie” stwarza nam niezwykłą możliwość interakcji z konsumentami. Na naszym profilu można znaleźć nie tylko wiele przepisów, ale i kuchenne ciekawostki oraz wszystko, co może być kulinarnym natchnieniem. Stale rosnąca popularność i aktywność osób odwiedzających fanpage jest dla nas ogromną inspiracją do dalszych działań – podsumowuje Beatrycze Grela.

 

Warto też wspomnieć, że przez cały rok 2014 producent Cukru Królewskiego prowadził kampanię pod hasłem „Słodkie gesty”. Jej celem było szerzenie idei życzliwości. Na zlecenie producenta przeprowadzono badania dotyczące komplementowania i życzliwości. Ich wyniki oraz materiał merytoryczny przygotowany przez psycholog Marię Rotkiel zostały wykorzystane w licznych publikacjach prasowych i internetowych. Kampanię zakończyły wizyty gofrobusa w wybranych przez internautów miastach. Ich mieszkańcy nagradzani byli  pysznymi goframi ze słodkim pudrem w zamian za wszelkie przejawy sympatii i życzliwości.



Nadesłał:

Open Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl