Drutex zadebiutował na targach SWISSBAU


Drutex zadebiutował na targach SWISSBAU
2020-01-22
Drutex, wiodący producent stolarki okienno-drzwiowej w Europie, po raz pierwszy zaprezentował swoją ofertę na Swissbau - największych targach budowlanych w Szwajcarii. Targi odbyły się w Bazylei miedzy 14 a 18 stycznia 2020 roku i zgromadziły ponad 100 000 uczestników.

Drutex jest obecny w Szwajcarii i sukcesywnie zwiększa udział tego rynku w sprzedaży eksportowej.

Przeczytaj również:

Rynek szwajcarski rośnie i staje się dla nas coraz bardziej istotny. Z naszą ofertą jesteśmy na nim obecni już od kilku lat, a rosnąca liczba realizowanych zamówień była dodatkową zachętą do debiutu na targach SWISSBAU. Dynamicznie rozwijamy eksport i sukcesywnie zwiększamy nasze zaangażowanie na rynkach zagranicznych – powiedział Marcin Kloska, dyrektor handlowy Drutex S.A..

Szwajcarskie targi odbyły się w dniach 14-18 stycznia br. w Bazylei. SWISSBAU, to największa impreza budowlana w tym kraju. W ramach stoiska liczącego ponad 100 mkw. Drutex zaprezentował m.in. flagowe produkty, takie jak okna i drzwi z PVC dostępne w systemach: Iglo 5, Iglo 5 Classic, Iglo Energy oraz okna drewniane - Softline. Poza standardową ofertą rolet zewnętrznych firma zaprezentowała także nowość – rolety ze skrzynka styropianową, których zastosowanie m. in. zwiększa izolację akustyczną i termiczną. Uczestnicy targów mogli zapoznać się również z inteligentnymi systemami sterowania, zabezpieczenia oraz zarządzania stolarką.

Targi Swissbau odwiedza każdego roku ponad 100 000 uczestników oraz ponad 1100 wystawców. To doskonała okazja na promocję marki, szczególnie w sytuacji planowanego przez nas rozwoju sieci sprzedaży na szwajcarskim rynku. Jestem przekonany, że udało nam się osiągnąć zakładane cele. Nasza oferta została bardzo pozytywnie przyjęta. Mam nadzieję, że odbyte przez nas liczne spotkania już niedługo zaowocują nowymi kontaktami biznesowymi – powiedział Adam Leik, dyrektor marketingu Drutex S.A..

DRUTEX, to wiodący producent okien, drzwi i rolet w Europie. Firma, w ciągu 35 lat, stała się marką rozpoznawalną nie tylko w Polsce, ale niemal na całym świecie. Jej dynamiczny rozwój był możliwy dzięki stabilnym fundamentom opartym w 100% na polskim kapitale. Strategię zorientowaną na najwyższą jakość produktów, najnowocześniejszą technologię oraz proinwestycyjną politykę, od samego początku wcielał w życie twórca tego okiennego giganta, Leszek Gierszewski. Dzisiejsza pozycja DRUTEXU nie byłaby z pewnością możliwa, gdyby nie jeszcze jeden, najważniejszy element każdego biznesu – klient. A tych DRUTEX zyskał już kilka milionów i z każdym rokiem ta liczba bardzo szybko rośnie. Firma już dziś jest postrzegana jako jeden z najlepszych ambasadorów polskiego przemysłu.



Nadesłał:

mskala@tauber.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl