Dobre lato Galerii Malta – wyniki znowu w górę
Lato 2016 r. jest kolejnym, które dzięki starannie zaplanowanym akcjom marketingowym podkreślającym unikalny charakter Galerii Malta, przyniosło wzrost obrotów i odwiedzalności centrum w porównaniu z analogicznym okresem 2015 roku. Galeria Malta podtrzymuje dotychczasowy trend wzrostowy!
6-procentowy wzrost obrotów i taki sam przyrost odwiedzalności to wyniki Galerii Malta w letnich miesiącach. Czerwiec, lipiec i sierpień br. po raz kolejny zapisały się pozytywnie w historii centrum, co jest w dużej mierze zasługą licznych atrakcji marketingowych organizowanych w ramach flagowej akcji, nieodłącznie kojarzonej przez poznaniaków z Galerią Malta - Projektu Weekend.
Cykl ten już po raz kolejny wypełnił lato mieszkańców miasta rozmaitymi wydarzeniami kulturalnymi, sportowymi i lifestylowymi. W tym roku plan działań związany z Projektem Weekend był naprawdę napięty. Zadbaliśmy o każdego: miłośnika filmów, amatora dobrego jedzenia, fana aktywnego życia, a także o najmłodszych i ich rodziców. Zaufanie naszych klientów budujemy przez nietuzinkowe akcje wspierające sprzedaż, z których nasi goście chętnie korzystają, co przekłada się na wymierne efekty widoczne w obrotach naszych najemców - mówi Monika Krzywicka, marketing manager Galerii Malta z ramienia firmy Neinver. Szacujemy, że z przygotowanych przez nas atrakcji skorzystało w tym roku ponad 7200 klientów a artykuły publikowane na ich temat w mediach dotarły do ponad 430 000 osób - dodaje Krzywicka.
Choć główne atrakcje Projektu Weekend jak pokazy kina niemego, zajęcia sportowe na świeżym powietrzu i warsztaty dla najmłodszych pod chmurką już się zakończyły, lato w Galerii Malta jednak nadal trwa. W strefie relaksu przed centrum wciąż można dobrze zjeść.
Wiadomo już, że na wrzesień zostają w niej foodtrucki z cydrem, BBQ IQ, Bodychief, La Naleśnik, Lody Tajskie (do 15 września), Mixtura i Fermentownia (także do 15 września).
Nadesłał:
RedLuck
|