DB Schenker ponownie najsilniejszym brandem w branży TSL


DB Schenker ponownie najsilniejszym brandem w branży TSL
2019-11-29
Magazyn Press i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów opublikowały ranking medialności brandów. DB Schenker już po raz drugi z rzędu został uznany za najbardziej medialną markę w branży. W XII edycji badania Top Marka firma zajęła pierwsze miejsce w kategorii transport i logistyka.

Ranking Top Marka jest największym badaniem na polskim rynku, które mierzy siłę medialną marek. Siła ta jest wypadkową kilku zmiennych: impaktu, czyli potencjału dotarcia do odbiorców, indeksu sentymentu – oceny komunikatów pod względem wydźwięku pozytywnego, neutralnego lub negatywnego, a także liczby publikacji.

Przeczytaj również:

Strategia DB Schenker dotycząca obecności w mediach zakłada komunikowanie działań firmy w ramach zrównoważonego rozwoju. Zakres materiałów obejmował między innymi tematy związane z ochroną środowiska, np. ofertą kolejową i intermodalną, nowymi technologiami jak druk 3D, inwestycjami w modernizację sieci logistycznej – w nowe, ekologiczne terminale lokalizowane poza miastami czy kontenery BDF w sieci operatora. Odzwierciedlenie w mediach znalazły też materiały na temat wolontariatu pracowniczego i działań społecznych firmy. Sporą część stanowiły komentarze ekspertów DB Schenker dotyczące ważnych wydarzeń na rynku i sytuacji w branży TSL.

– Ranking TOP Marka jest dla nas dobrym punktem odniesienia dla oceny skuteczności naszej komunikacji z otoczeniem. Cieszy nas, że utrzymaliśmy pierwsze miejsce w branży i ponownie uzyskaliśmy tytuł TOP Marka, a siła marki DB Schenker istotnie wzrosła w porównaniu z rokiem ubiegłym – mówi Monika Pachniak-Radzińska, Dyrektor ds. Komunikacji w DB Schenker.

Top Marka jest wspólnym przedsięwzięciem pomysłodawcy projektu – magazynu „Press” oraz autora metodologii – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Wyniki badania są efektem analizy materiałów z prasy, portali internetowych oraz social media, które zostały opublikowane w okresie od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku. W XII edycji Top Marka przeanalizowano łącznie 73 miliony informacji i uwzględniono blisko 500 marek z 50 branż.

DB Schenker jest globalnym operatorem logistycznym należącym do Grupy Deutsche Bahn. Oferuje kompleksowe rozwiązania logistyczne obejmujące transport lądowy, oceaniczny, lotniczy i logistykę magazynową. Zarządza globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek. Każdego dnia ponad 70 tysięcy pracowników dostarcza setki tysięcy towarów na całym świecie. W Polsce zatrudnia blisko 3000 osób i współpracuje z około 3000 kurierów.



Nadesłał:

MultiComm

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl