Dachser Polska poszerza swoje usługi o merchandising
Globalny operator logistyczny, firma Dachser, poszerza w Polsce swoje usługi o merchandising w marketach budowlanych. Nowe, dodatkowe usługi obejmują pełen serwis półek sklepowych w marketach.
Dachser codziennie obsługuje 18 000 marketów budowlanych w Europie, dostarczając do nich ok. 2 mln przesyłek rocznie.
Najlepiej prosperujące firmy wiedzą, że aby klienci byli stale zainteresowani ich ofertą, ciągle muszą ją rozwijać. Dachser stale pracuje nad innowacyjnością swoich usług. W ramach usług dodanych VAS (value added services) oferuje szereg rozwiązań usprawniających funkcjonowanie swoich klientów. Portfolio usług dodanych Dachser zostało poszerzone
o: wykładanie towaru na półki sklepowe, serwis regałów, obsługę dyspozycji oraz zamówień, organizację promocji w sieciach sprzedaży, kontrolę jakości i ilości towaru, etykietowanie, przepakowywanie oraz przygotowywanie zwrotów.
Wsparcie merchandisingowe szczególnie oczekiwane jest przez klientów Dachser korzystających z usługi DIY Logistics, skierowanej do dostawców marketów typu dom
i ogród. W jej ramach klienci – dostawcy marketów budowlanych, mogą skorzystać nie tylko z transportu oraz know-how i doświadczenia, jakie firma zdobyła, dostarczając 2 miliony przesyłek rocznie do 18 000 marketów typu dom i ogród w Europie, ale teraz również
z szeregu usług dodatkowych.
Firma Dachser podpisała właśnie umowę z nowym partnerem merchandisingowym. „Dachser, w odróżnieniu od innych operatorów na naszym rynku, oferuje dużo więcej niż tylko transport i magazynowanie. Nasza obsługa klientów sięga aż do półek sklepowych, łącznie z kontrolą ilości towarów. Usługi dodane związane z merchandisingiem pozwolą na sprawniejszą obsługę marketów współpracujących z Dachser” – powiedział Grzegorz Lichocik, prezes Dachser Polska.
W tej chwili firma oferuje pełny serwis logistyki DIY (transport do marketów w ramach sieci Dachser oraz merchandising) w następujących krajach: Polska, Czechy, Słowacja, Niemcy, Francja, Włochy, Szwajcaria, Szwecja, Belgia, Holandia, Węgry, Austria, Bułgaria, Rumunia, Serbia, Chorwacja, Słowenia, Bośnia i Hercegowina. We wszystkich tych krajach Dachser ma partnera odpowiedzialnego za usługę merchandisingu w marketach DIY.
W 2011 roku Dachser, międzynarodowy operator logistyczny, wygenerował obrót
w wysokości 4,3 miliarda Euro, zatrudniając 21000 pracowników w 315 oddziałach na całym świecie. Firma dostarczyła 49,3 miliony przesyłek o łącznej wadze 37,1 milionów ton.
Nadesłał:
katarzyna.prochniak@globalbrand.pl
|