Copywrtiting
Copywrtiting jest dziedziną stosunkowo młodą. Patrząc kilka lat wstecz nie było to zagadnenie popularne, nota bene aktualnie również nie jest, aczkolwiek słyszy się o tym coraz więcej.
Copywriting wciąż się rozwija, rynek pod tym względem nie jest przesycony. Cały sekret tkwi w sprawnym operowaniu językiem pisanym, znajomością potrzeb potencjalnego klienta, odrobiną empatii. Ponadto musisz wiedzieć o czym piszesz i przyswoić dobrze temat, unikać powtórzeń, tak zwanego 'lania wody' czyli pisania o niczym, bez żadnych konkretnych treści. Przede wszystkim należy ująć meritum, tekst ma być zwięzły. Jeśli początek artykułu nie jest dla klienta zbyt interesujący nie ma sesnu się łudzić, iż dobrnie on do końca w poszukiwaniu nieco ciekawszych treści. Generalnie rzecz ujmując ludzie mają tendencje do 'wybiórczego' czytania różnych publikacji, zatem kiedy ktoś chce uzyskać informacje na temat usług bądź danego towaru skupia się wyłacznie na detalach. Winniśmy miec to na względzie tworząc artykuły SEO. Musisz wiedzieć, iż sztuka perswazji nie może być Ci obca, tak jak dobry zmysł obserwatora. Współcześnie copywriting nie sprowadza się wyłącznie do tworzenia treści typowo reklamowych, równie popularne jest tworzenie tekstów na strony internetowe, te które już funkcjonują oraz zupełnie nowe, tworzenie artykułów pod pozycjonowanie jak i tematycznych.
Waznym apektem tworzenia artyykułów jest unikanie monotonii i nudy, ponadto dokładajmy wszelkich starań ku temu, by klient czytał artykuł z pełnym zaangażowaniem i zaciekawniem. Pisząc artykuły pod pozycjonowanie musisz dbać o słowa kluczowe i treść, która w sposób trafny będzie odpowiadała na zapytania uzytkowników, którzy wpisywać będą dane hasło w wyszkiwarce google. Dobrym tego przykładem są artykuły zamieszczone na wikipedii, skonstruowane zgodnie z prawem zerowym.
Nadesłał:
creativepublication
|