Coniveo podsumowuje 20 lat obecności na rynku
Od mikrofirmy zatrudniającej 3 osoby do liczącego się w branży wykładzin obiektowych eksperta – tak można jednym zdaniem opisać dwudziestolecie działalności firmy Coniveo. Firma planuje dalszy rozwój i zmiany, które rozpoczyna od odświeżenia identyfikacji wizualnej.
Firma Coniveo powstała równo 20 lat temu, w kwietniu 1995 roku. Przyjęta strategia, zakładająca skoncentrowanie działalności na usługach dla instytucji sprawiła, że po dwóch dekadach działalności może pochwalić się siedmioma tysiącami realizacji. Wykładziny Coniveo znajdują się w licznych biurowcach, szkołach, budynkach administracji publicznej, gabinetach lekarskich, a nawet apartamentach prezydenckich.
Stały rozwój firmy
W ciągu dwudziestoletniej historii rozszerzał się również zakres oferty firmy Coniveo. Na początku zajmowała się wyłącznie instalacją wykładzin, z biegiem czasu rozszerzyła swoja działalność na dystrybucję markowych pokryć podłogowych. Obecnie w ofercie firmy znajduje się sześć marek własnych: Workstep, Traper, Gripper, Rollmat, Tajima Corso, Home & Small Business, a klienci mogą wybierać spośród 8 tysięcy wzorów. Coniveo jest właścicielem marki Workstep – pierwszej polskiej marki wykładzin skierowanej na rynek biurowy. W najbliższych miesiącach na rynku pojawi się nowa kolekcja wykładzin welurowych pod szyldem Workstep.
„Początki naszej firmy sięgają lat dziewięćdziesiątych, kiedy rozkwitała w Polsce prywatna przedsiębiorczość. Z czasem rynek stał się bardziej wymagający. Aby utrzymać na nim pozycję, należało oferować nie tylko dobry produkt, lecz również wyróżniać się w zakresie poziomu obsługi klienta i znaleźć dla siebie odpowiednią specjalizację. Dla firmy Coniveo od początku działalności najważniejsza była jakość. O tym, że był to dobrze obrany kurs, świadczy grono naszych klientów, a wielu z nich wspólnie z nami świętowało nasze dwudzieste urodziny” – mówi Tomasz Urbański, założyciel i prezes firmy Coniveo.
Rosnące grono klientów
Wśród prestiżowych i złożonych realizacji można wymienić te we wnętrzach Narodowej Galerii Sztuki Zachęta, flagowym sklepie Smyk przy ul. Chmielnej w Warszawie, jak również podłoże w Apartamentach Prezydenta RP w Pałacu Namiestnikowskim, Ministerstwie Spraw Zagranicznych, Sądzie Okręgowym w Warszawie, a także Ambasadach Hiszpanii i Izraela w Polsce.
Zaplecze i obsługa klienta
Zwiększające się grono klientów wymaga dostosowania infrastruktury firmy. W swojej dwudziestoletniej historii firma kilkakrotnie zmieniała siedzibę i rozwijała zaplecze. Obecnie, w magazynie Coniveo na powierzchni 460 m2 znajduje się 35 tysięcy m2 wykładzin. Dzięki temu, klienci mogą liczyć na szybszą realizację projektu.
Od początku działalności firmy, jej mocną stroną był dział serwisu, oferujący usługi instalacji wykładzin. Coniveo posiada sześć własnych, wykwalifikowanych ekip serwisowych. Dzięki temu klienci mogą liczyć na kompleksową, profesjonalną realizację projektów.
Obiecujące zmiany
„Dojrzałe firmy muszą wnikliwie obserwować rynek i elastycznie dostosowywać się do jego wymagań. Dlatego też zdecydowaliśmy się na zmiany. Rozpoczynamy od odświeżenia identyfikacji wizualnej. Nie zamierzamy spoczywać na laurach i wkrótce będziemy przygotowywać się do kolejnych wyzwań” – dodaje Tomasz Urbański.
Odświeżone logo Coniveo jest nadal utrzymane w granatowej kolorystyce. Zmianie uległ układ znaku i claimu. W ślad za zmienionym logo, pojawiają się zmiany we wszystkich materiałach firmowych oraz na stronach internetowych.
Coniveo zawsze kładło duży nacisk na komunikację z klientami. Obecnie posiada aż kilka stron internetowych dedykowanych konkretnym produktom z portfolio firmy: www.coniveo.pl, www.gripper.pl, www.rollmat.pl, www.traper-wycieraczki.pl, dużą platformę sprzedażową www.obiektowe.pl oraz serwis www.plytki-dywanowe.pl, zrzeszający wszystkich producentów wykładzin w płytkach w Polsce.
Firma Coniveo od 2011 r. należy do Polskiego Związku Pracodawców Prywatnych Handlu i Usług zrzeszonego w Konfederacji Lewiatan, a od 2014 r. należy również do Polskiego Stowarzyszenia Posadzkarzy.
Nadesłał:
Goodflow Public Relations
|