Coface z nową odsłoną reklamową on-line


2015-09-24
W połowie września ruszyła w internecie kolejna już w tym roku kampania reklamowa Coface. W komunikacji podkreślony jest globalny zasięg działania oraz komplementarność czterech linii produktowych Coface w Polsce.

Kampania promuje wszystkie usługi Coface - ubezpieczenie należności, faktoring, informację gospodarczą oraz windykację B2B. W kampanii położono nacisk na dotarcie do przedsiębiorców poprzez targetowanie kontekstowe (kluczowy jest kontekst pojawienia się reklam oraz ich odbiorca) oraz audience (skupienie się na wybranej grupie docelowej).

Przeczytaj również:

Reklamy Coface widoczne są we wszystkich ważnych portalach kategorii Biznes
- Finanse - Prawo m.in. onet.pl, tvn24.pl, tvn24bis.pl, rp.pl, wyborcza.biz, money.pl, wp.pl, biznes.pl, pb.pl, forbes.pl, forsal.pl. Zasięg kampanii został rozszerzony również o portale branżowe.

Kampania prowadzi na strony:

  • Bez-ryzyka.pl/ubezpieczenie
  • Bez-ryzyka.pl/faktoring
  • Bez-ryzyka.pl/wywiadownia
  • Bez-ryzyka.pl/windykacja

W nowej identyfikacji wizualnej promowana jest globalna obsługa i dostępność oferty. W reklamach wykorzystano zdjęcia pracowników Coface, rezygnując ze zdjęć statystów i modeli. Podkreśla to bliskość pracowników Coface z klientami na całym świecie.

 

KONTAKT DLA MEDIÓW:
Anna A. GUZIK – T. +48 22 465 02 22, M. +48 509 467 531 – E. anna.guzik@coface.com



Nadesłał:

Coface
http://www.coface.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl