Coface z nową odsłoną reklamową on-line
W połowie września ruszyła w internecie kolejna już w tym roku kampania reklamowa Coface. W komunikacji podkreślony jest globalny zasięg działania oraz komplementarność czterech linii produktowych Coface w Polsce.
Kampania promuje wszystkie usługi Coface - ubezpieczenie należności, faktoring, informację gospodarczą oraz windykację B2B. W kampanii położono nacisk na dotarcie do przedsiębiorców poprzez targetowanie kontekstowe (kluczowy jest kontekst pojawienia się reklam oraz ich odbiorca) oraz audience (skupienie się na wybranej grupie docelowej).
Reklamy Coface widoczne są we wszystkich ważnych portalach kategorii Biznes
- Finanse - Prawo m.in. onet.pl, tvn24.pl, tvn24bis.pl, rp.pl, wyborcza.biz, money.pl, wp.pl, biznes.pl, pb.pl, forbes.pl, forsal.pl. Zasięg kampanii został rozszerzony również o portale branżowe.
Kampania prowadzi na strony:
- Bez-ryzyka.pl/ubezpieczenie
- Bez-ryzyka.pl/faktoring
- Bez-ryzyka.pl/wywiadownia
- Bez-ryzyka.pl/windykacja
W nowej identyfikacji wizualnej promowana jest globalna obsługa i dostępność oferty. W reklamach wykorzystano zdjęcia pracowników Coface, rezygnując ze zdjęć statystów i modeli. Podkreśla to bliskość pracowników Coface z klientami na całym świecie.
KONTAKT DLA MEDIÓW:
Anna A. GUZIK – T. +48 22 465 02 22, M. +48 509 467 531 – E. anna.guzik@coface.com