Ceramika Paradyż – polska jakość w nowej odsłonie na targach CERSAIE


Ceramika Paradyż – polska jakość w nowej odsłonie na targach CERSAIE
2012-09-24
W ostatnim tygodniu września w Bolonii odbędą się Międzynarodowe Targi Ceramiki i Wyposażenia Wnętrz, CERSAIE 2012. Ceramika Paradyż, jeden z czołowych producentów branży ceramicznej na polskim rynku weźmie w nich udział po raz 12-sty.

Firma zaprezentuje nie tylko nowości produktowe, ale również zmienioną w tym roku identyfikację wizualną.

Przeczytaj również:

Doświadczenie i jakość
Ceramika Paradyż to polska firma z tradycjami obecna na rynku już od 22 lat, a od 1999 roku również na rynkach zagranicznych. W tej chwili jej oferta dostępna jest już w 40 krajach świata. W portfolio firmy znajduje się ponad 200 kolekcji, które powstają w 5 zakładach ulokowanych w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Po raz pierwszy na targach CERSAIE w Bolonii, Ceramika Paradyż zaprezentuje swoje nowe logo. Targi to miejsce, w którym spotykają się kluczowi przedstawiciele branży ceramicznej z całego świata. Mamy nadzieję, że nasza nowa identyfikacja wizualna spotka się na CERSAIE z tak dobrym przyjęciem, jak w Polsce i że wpłynie jeszcze bardziej na rozpoznawalność naszej marki na rynkach eksportowych oraz podkreśli wysoki, światowy poziom naszej oferty - mów Iwona Filipczak, Rzecznik Prasowy Ceramiki Paradyż.

Przetarg na nową identyfikację wizualną dla Grupy Paradyż wygrała Agencja Brand Nature Access z Warszawy, która zaprosiła do współpracy światowej sławy designera, Janusza Kaniewskiego (Kaniewski Haute Design).

30 lat bolońskich targów
Od 1982 roku Bolonia zamienia się na kilka dni w centrum wystawiennicze, w którym prezentują się najważniejsze firmy na rynku branży ceramicznej z całego świata. W początkowych latach prym wiodły włoskie i hiszpańskie firmy. Jednak rozwój światowego rynku branży ceramicznej sprawił, że na targach zaczęły się pojawiać najważniejsze firmy z Europy i całego świata. Ceramika Paradyż, jako pierwsza polska firma została zaproszona do udziału w tym wydarzeniu i uczestniczy w nim nieustannie od 12-stu lat. W ubiegłym roku na CERSAIE wystawiło się prawie 1000 firm, z 31 krajów świata. Łącznie ich stoiska zajęły powierzchnię 176 tysięcy m2, które w ciągu targowych dni odwiedziło prawie 81 tysięcy osób. Te liczby pokazują, że CERSAIE jest jednym z kluczowych wydarzeń dla branży, w trakcie którego kształtowane są światowe trendy. Jeszcze kilka lat temu jeździliśmy na CERSAIE, aby obserwować bieżące trendy wzornicze i technologiczne. Obecnie, dzięki wielomilionowym inwestycjom i rozbudowie parków maszynowych w naszych zakładach, sami kreujemy tendencje na rynku. Wpływa na nie bowiem przede wszystkim rozwój technologii produkcji. Nie mniej jednak ważne są również dla nas potrzeby klientów, które poznajemy wykorzystując najnowsze metody i narzędzia badawcze - dodaje Filipczak.

Ceramika Paradyż - nowe technologie i piękne wzornictwo
W tym roku na CERSAIE, na 120 metrowym stoisku Ceramiki Paradyż zaprezentowanych zostanie blisko 40 kolekcji w różnorodnych formatach i stylach. Nowością są płytki w formacie 20x60 cm i 25x75 cm oraz produkty wykonane w technologii druku cyfrowego na szkle z użyciem nanopigmentów. Dodatkowo pokazane zostaną kolekcje FIT produkowane ekologiczną metodą pocieniania. Płytki te mają tylko 7,2 mm grubości i zachowują doskonałe parametry techniczne. Oprawa wystawiennicza produktów z nowej oferty będzie zaskakująca i wyjątkowa - Ceramika Paradyż zaprasza bowiem do Teatru Designu, gdzie sztuka użytkowa łączy się z artystyczną kreacją.

Zapraszamy na www.paradyz.com



Nadesłał:

Ceramika Paradyż
http://www.paradyz.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl