Carlson Wagonlit Travel i Amadeus przedłużyli współpracę
Carlson Wagonlit Travel i Amadeus przedłużyli współpracę podpisując długoterminową umowę dystrybucyjną oraz porozumienie w sprawie outsourcingu.
Carlson Wagonlit Travel (CWT), światowy lider w dziedzinie zarządzania podróżami służbowymi i Amadeus, wiodący partner w dziedzinie technologii i transakcji turystycznych, podpisali porozumienie dotyczące zbadania możliwości obsługi części wewnętrznych procesów transakcyjnych CWT przez firmę Amadeus na zasadzie outsourcingu.
Informację tę przekazano wkrótce po niedawnym podpisaniu kolejnej, długoterminowej umowy o globalnej dystrybucji, będącej wyrazem zacieśnienia wieloletniej współpracy obu firm.
Przekazanie obsługi określonych systemów mid- i back-office firmie Amadeus na zasadach outsourcingu uwolni nasze wewnętrzne zasoby i pozwoli skoncentrować się na bardziej wartościowych działaniach, będących źródłem zadowolenia klientów. Zamiast przekształcać od podstaw całą technologię funkcjonującą w firmie przy każdej zmianie mającej wpływ na branże turystyczną, powierzymy Amadeus usprawnienie tylko tego, co dla nas niezbędne - komentuje Andrew Winterton, Prezes CWT ds. Dostawców, Produktów i Technologii. - Konkretne potrzeby naszych klientów będziemy na bieżąco przekazywać firmie Amadeus, by tworzone przez nią technologie spełniały wszelkie wymagania związane z najwyższym standardem obsługi. Jest to sytuacja korzystna dla dwóch stron - dla CWT oznacza większą efektywność działania i elastyczność, zaś dla klientów większą wartość dodaną - podsumowuje Andrew Winterton. Zainteresowanie CWT outsourcingiem odzwierciedla koncentrację firmy na tym, co jest najważniejsze dla jej klientów, a mianowicie na produktywności i inteligentnych rozwiązaniach do zarządzania podróżami. Ukazuje również coraz ważniejszą rolę, jaką firma Amadeus pełni dla firm z branży turystycznej. Liczymy na dalszą możliwość współpracy z CWT w tej kwestii - dodaje Philippe Chérèque, Wiceprezes Amadeus ds. Handlowych.
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to partner w dziedzinie technologii i operator transakcji dla globalnego przemysłu turystycznego. Firma zapewnia rozwiązania dystrybucyjne i technologiczne, aby umożliwić swoim klientom rozwój i osiąganie sukcesów na energicznie zmieniającym się rynku turystycznym. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (linie lotnicze, hotele, wypożyczalnie samochodów, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi, firmy oferujące wycieczki morskie, firmy ubezpieczeniowe i touroperatorzy), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży) i odbiorcy (firmy i turyści indywidualni).
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach, który oferuje rozwiązania IT dla praktycznie wszystkich graczy branży turystycznej. System Amadeus przetworzył ponad 670 milionów transakcji podróży w 2009 roku.
Amadeus ma swoje biura w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 72 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
Większościowym właścicielem firmy jest Amadeus IT Holding S.A., której udziałowcami są firmy: BC Partners, Cinven, Air France, Iberia i Lufthansa. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 9 300 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl
Informacje o Carlson Wagonlit Travel
Carlson Wagonlit Travel (CWT) jest światowym liderem w dziedzinie zarządzania podróżami służbowymi. Działając w ponad 150 krajach, CWT obsługuje firmy różnej wielkości, a także instytucje państwowe i organizacje pozarządowe. Wykorzystując doświadczenie swych pracowników i najnowsze technologie, CWT pomaga klientom uzyskać maksimum korzyści z podróżowania, dbając o zapewnienie optymalnych kosztów, najwyższej jakości usług, bezpieczeństwa i przyjaznego środowiska. Do priorytetów firmy należą dbałość o jakość świadczonych usług i opieka nad klientami. Usługi i rozwiązania CWT realizowane są przez cztery działy: Traveler & Transaction Services, Program Optimization, Safety & Security oraz Meetings & Events. W roku 2009 łączne obroty firmy i jej oddziałów wyniosły 21,4 miliarda USD. Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://www.carlsonwagonlit.com/pl/countries/pl
Kontakt dla mediów
Anna Wardziak
Senior Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 147
e-mail: anna.wardziak@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Elżbieta Więckiewicz
Junior Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Nadesłał:
EW
|