Business Centre Club: Medal Europejski dla systemu Arcus Contact Center


2014-06-10
Arcus Contact Center – system umożliwiający optymalne zarządzanie i modelowanie procesem komunikacji z klientami oraz komunikacji wewnętrznej, stworzony przez Grupę Arcus, został uhonorowany przez Business Centre Club w XXV edycji Medalu Europejskiego.

Wyróżnienie to przyznawane jest wyrobom i usługom, które w sposób szczególny odpowiadają standardom europejskim. Konkurs jest organizowany przy wsparciu Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Przeczytaj również:

Arcus został uhonorowany Medalem Europejskim już po raz czwarty, w tym po raz pierwszy za system Arcus Contact Center (ACC).

„Cieszymy się, że praktycy biznesu, zrzeszeni w BCC, jak również niezależni eksperci potwierdzają unikalne cechy i najwyższą jakość rozwiązań oferowanych w ramach Arcus Contact Center. Warto podkreślić, że Arcus Contact Center to zaledwie jeden z wielokrotnie nagradzanej rodziny systemów biznesowych, oferowanych przez Grupę Arcus. Stale poszerzamy naszą ofertę rozwiązań, dzięki którym polskie przedsiębiorstwa – od najmniejszych firm po największe korporacje – mogą skutecznie konkurować na globalnym rynku”- powiedział Michał Czeredys, Prezes Zarządu Grupy Arcus S.A.

 

Arcus Contact Center jest systemem stworzonym z myślą o nowoczesnych formach kontaktu z klientami oraz komunikacji wewnętrznej. System umożliwia optymalne modelowanie i zarządzanie procesem komunikacji. Dzięki ACC użytkownik ma do dyspozycji bogaty wachlarz środków wymiany informacji, udostępnionych wprost ze strony www. Użytkownik sam decyduje jaka forma kontaktu najbardziej mu odpowiada. Do wyboru ma nie tylko korzystanie z połączeń telefonicznych, ale również komunikatorów internetowych, sesji czat, strumieni audio-video. ACC pozwala również, w bezpieczny sposób, wykorzystywać treści multimedialne, takie jak: tabele, prezentacje, notatki czy rysunki.

Dzięki ACC firma ma możliwość łatwego zarządzania procesami komunikacji poprzez tworzenie zautomatyzowanych struktur informacyjnych, a przede wszystkim współpracę z  innymi systemami informatycznymi, takimi, jak: CRM , portale, systemy ERP czy Help Desk.

System Arcus Contact  Center  został zaprojektowany w oparciu o technologię i komponenty Microsoft Lync Server –  jeden z najlepszych na rynku systemów komunikacji zunifikowanej, w związku z tym w sposób naturalny łatwo integruje się z rodziną systemów Microsoft. Dla klientów posiadających wdrożony system komunikacyjny Microsoft Lync zakup, implementacja oraz utrzymanie ACC staje się rozwiązaniem bardzo atrakcyjnym kosztowo, co zostało docenione przez komisję BCC.

 

 

Medal Europejski jest ogólnopolskim niekomercyjnym przedsięwzięciem organizowanym przez Business Centre Club przy wsparciu Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Celem tego przedsięwzięcia jest wyróżnienie oraz promocja wyrobów i usług oferowanych przez firmy działające na terenie Polski, pobudzenie zainteresowania wielomilionowym rynkiem Unii Europejskiej wśród polskich przedsiębiorców oraz zainteresowania konsumentów i przedsiębiorców z krajów Unii Europejskiej Laureatami Medalu Europejskiego. Medalem Europejskim wyróżniane są wyroby i usługi, które odpowiadają standardom europejskim. Nominowana usługa (lub wyrób) musi spełniać wymagane prawem normy, mieć odpowiednie licencje, patenty itp. Istotna jest ponadto dynamika firmy, zdobyte nagrody i certyfikaty.

 

 

O GRUPIE ARCUS

 

ARCUS SA jest jednym z największych na polskim rynku dostawców zintegrowanych systemów zarządzania dokumentem i korespondencją masową. ARCUS SA jest przedstawicielem Kyocera Document Solutions oraz Pitney Bowes w Polsce. ARCUS SA i spółka zależna T-matic Systems SA dostarczają również kompleksowe rozwiązania oraz usługi z zakresu telematyki i inteligentnych sieci, a także integracji rozwiązań ICT (technologie informacyjno-telekomunikacyjne). Trzecią spółką wchodzącą w skład GRUPY ARCUS jest DocuSoft Sp. z o.o. produkująca systemy do obiegu informacji. Do największych klientów GRUPY ARCUS należą banki, firmy ubezpieczeniowe, firmy z branży telekomunikacyjnej, operatorzy pocztowi i logistyczni oraz administracja publiczna na szczeblu centralnym i lokalnym.

 

 



Nadesłał:

Agpress

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl