Buduj zaufanie i odpowiedzialność
Nowa kampania marketingowa Rejestru Dłużników ERIF BIG S.A.
Ruszyła nowa kampania Rejestru Dłużników ERIF BIG S.A., której celem jest zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki. Kampania wpisuje się w misję firmy, czyli budowę wiarygodności i odpowiedzialności w relacjach między wszystkimi uczestnikami obrotu gospodarczego – firmami, konsumentami, instytucjami. Kampania ma również charakter edukacyjny – zwraca uwagę na korzyści płynące z informacji zawartych w BIG-ach.
|
Kampania w telewizji potrwa od 15 września do 5 października 2014 roku. Na antenie TVN, TVP, Polsatu, a także na kanałach tematycznych TVN i Polsatu będą emitowane billboardy sponsorskie. Spot sponsorski można obejrzeć tutaj: http://bit.ly/billboardprzed.
W trakcie kampanii telewizyjnej równolegle będą prowadzone działania komunikacyjne w Internecie, na kanale YouTube. Dzięki specjalnie przygotowanym krótkim filmikom animowanym użytkownicy Internetu dowiedzą się, jaką funkcję spełniają biura informacji gospodarczej. Hasło przewodnie filmów na kanale YouTube brzmi: Buduj z nami zaufanie i odpowiedzialność. Bohaterem pierwszego filmu jest Filip ̶ rozważny i wiarygodny klient, który w BIG zbiera pozytywne informacje na swój temat. Filmiki będą dostępne zarówno na stronach internetowych: www.erif.pl , www.infoKonsument.pl i www.infoPozytywni.pl , a także na kanale YouTube Rejestru Dłużników ERIF BIG S.A: http://bit.ly/ERIFYoutube.
- W naszej kampanii chcemy podkreślić, że Rejestr Dłużników ERIF BIG S.A. jest cennym źródłem informacji gospodarczej o firmach i konsumentach. To także przypomnienie, że w Rejestrze znajdują się nie tylko informacje o zadłużeniu, ale także informacje pozytywne, które w przyszłości mogą ułatwić wzięcie kredytu lub pożyczki każdemu z nas – mówi Agnieszka Salach z Rejestru Dłużników ERIF BIG S.A.
Poza wzrostem świadomości marki kampania ma również na celu pokazanie, że Rejestr Dłużników ERIF jest firmą, z którą można czuć się bezpiecznie. Rejestr umożliwia weryfikację i dostarcza informacje o nierzetelnych firmach, np.: pracodawcach, biurach podróży, deweloperach, firmach usługowych. Dodatkowo jest narzędziem pozwalającym konsumentowi sprawdzić samego siebie w Rejestrze, np. przed złożeniem wniosku o kredyt. Pozwala to uniknąć zaskoczenia, kiedy bank odmówi udzielenia finansowania ze względu na widniejące w BIG negatywne wpisy na jego temat. Z kolei informacja pozytywna, która stanowi cenną rekomendację, to potwierdzenie, że konsument sumiennie reguluje swoje należności. Dzięki niej może czuć się bezpieczniej i pewniej przy staraniu o kredyt, pożyczkę czy inną usługę.
Nadesłał:
natalia.gruczek@247.com.pl
|