Brand Comarch coraz silniejszy na niemieckojęzycznym rynku


Brand Comarch coraz silniejszy na niemieckojęzycznym rynku
2010-07-28
Strategia biznesowa Comarch, dotycząca integracji w zakresie nazewnictwa w przejętych na rynkach DACH spółkach, została zrealizowana. SoftM Software und Beratung AG zastąpiono Comarch Software und Beratung AG, szwajcarska spółka córka - Solitas Informatik AG nazywa się obecnie Comarch Swiss AG.

Zgodnie z uchwałą podjętą w czasie walnego zgromadzenia SoftM Software und Beratung AG w dniu 17 czerwca 2010 r. została przeprowadzona rejestracja nowej nazwy spółki.

Na początku lipca zarejestrowano zmianę z Solitas Informatik AG na Comarch Swiss AG. Poprzez te działania Grupa Comarch ujednoliciła swój wizerunek na rynku niemieckojęzycznym.

Ralf Gärtner, dyrektor marketingu i sprzedaży produktów ERP, Comarch Software und Beratung AG, komentuje zmianę nazewnictwa: - Wraz z ujednoliceniem nazewnictwa spółek Grupy Comarch i mian produktów pod marką Comarch stajemy się silnym strategicznie partnerem IT. Funkcjonowanie pod jednym brandem - Comarch wzmacnia pozycję grupy na globalnym rynku. Międzynarodowa obecność Comarch przyniesie nam ogromne korzyści.

Siegmar Deuring, prezes Zarządu Comarch Swiss AG, dodaje: – Poprzez zmianę nazwy z Solitas Informatik AG na Comarch Swiss AG wyraźnie integrujemy się z Grupą Comarch. Jako producent systemu do zarządzania dokumentami – InfoStore czerpiemy zyski z zaangażowania Grupy Comarch w temat DMS/ECM. Korzystamy z szerokiego wsparcia spółki dla naszego produktu InfoStore zarówno w zakresie zasobów, technologii oraz transferu know-how. Dalsza globalizacja naszego biznesu oraz integracja z Grupą Comarch (unifikacja nazw i produktów) przyniesie nam ogromne korzyści



Nadesłał:

pawel.kozyra@comarch.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl