BNI Polska - największa organizacja rekomendacji biznesowych na świecie
W biznesie liczy się przede wszystkim zaufanie. Niewątpliwe istotne jest, gdy współpracujemy z naszymi partnerami, abyśmy mogli powierzyć im nasze sprawy, dane czy plany realizacji założeń.
Jeżeli tylko dzielimy naszą pracę poprzez inne osoby, koniecznym jest możliwość dania pełnego kredytu zaufania tym z którymi współpracujemy. Owe zaufanie może wytworzyć się na kilka sposobów. Pierwszym i zarazem najbardziej naturalnym, jest oczywiście wieloletnia Współpraca i owe zaufanie wypracowane na zasadzie wieloletniego wspólnego doświadczenia i pracy. Drugim, równie silnym stopniem zaufania jest tworzenie sztucznych w prawdzie form organizacji zrzeszających i rekomendujących w ramach swoich struktur firm i ich usług bądź produktów. jest to pewnego rodzaju, można by rzec, sojusz między różnymi firmami, które nawzajem siebie rekomendują innym członkom "sojuszu".
Jedną z najpopularniejszych w Polsce jak i na świecie organizacji rekomendacji biznesowych jest BNI Polska. Dzięki obopólnej współpracy w ramach organizacji, która zrzesza ponad 170 tysięcy członków w 60 różnych krajach na świecie każdy Członek zwiększył swoją sprzedaż, średnio o 65 tysiące złotych netto. oczywiście, wiadomo że jest to tylko uśredniona wartość. Pobudza ona jednak wyobraźnie i stwarza pewne pozytywne wrażenie i przeświadczenie pobudzające nas do działania i chęci wstąpienia do owej organizacji.
Jest to jak najbardziej rozsądne postępowanie. W końcu marketing sprzedażowy zaleca stałe powiększanie gałęzi i kanały sprzedażowe - a właśnie takim działaniem byłoby wstąpienie do organizacji rekomendacji biznesowej i "zdobycie" nowego rynku popytu dla swoich usług/produktów. A ponadto, mamy możliwość skorzystania z usług i produktów innych firm - w atrakcyjnych cenach.
Efektywna sprzedaż jest celem dla każdego przedsiębiorcy. Nie ma tutaj znaczenia, czy sprzedajemy usługę czy produkt - cel jest zawsze ten sam - maksymalizacja i stałe zwiększanie sprzedaży oraz zdobywanie coraz to nowych rynków zbytu. Żaden przedsiębiorca zatem nie powinien pozwolić sobie na zaniechanie tego rodzaju kanału sprzedaży jak i nie wykorzystanie takiej szansy. BNI Polska stwarza przed nami nie tylko możliwości zdobycia nowych Klientów, ale także kształcenia się w marketingu, zarządzaniu jak i możliwość wzięcia udziału w rekomendowanych i specjalistycznych szkoleniach sprzedażowych bądź behawioralnych. Już sama liczba dokonanych rekomendacji przez członków BNI Polska w 2014 roku mówi sama za siebie - a owych rekomendacji było aż 24 675. Warto zainteresować się i przeanalizować możliwość współpracy z owa największą organizacją rekomendacji biznesowych na świecie. Nie pozwól by inni zrobili to za Ciebie.