Bluerank realizuje kampanię SEM dla OLT Express


Bluerank realizuje kampanię SEM dla OLT Express
2012-03-16
Agencja SEM Bluerank została wybrana do obsługi kampanii reklamowej w wyszukiwarkach dla linii lotniczych OLT Express. Kampania obejmować będzie zarówno pozycjonowanie marki, jak i linki sponsorowane oraz doradztwo w zakresie marketingu w wyszukiwarkach.

Marka OLT Express to kompleksowa oferta lotów regionalnych (między 9 miastami w Polsce) dla wymagających klientów biznesowych i indywidualnych. Jest to nowa i bardzo korzystna alternatywa podróżowania, wobec tradycyjnych środków transportu, jak samochód czy kolej. Marka ma w planach stworzenie rozbudowanej obsługi około usługowej, która pozwoli na wykonanie większości operacji związanych z organizacją lotu poprzez Internet, urządzenia mobilne i call center. OLT Express to samoloty o podwyższonym standardzie, regularny rozkład obejmujący loty w godzinach porannych i wieczornych, jak również możliwość rezygnacji oraz zmiany lotu na dogodnych warunkach.

Przeczytaj również:

Wysoko w wynikach wyszukiwania

Agencja Bluerank jest odpowiedzialna za przygotowanie audytu SEO dla serwisu www.oltexpress.com, a także opracowanie i wdrożenie strategii promocyjnej obejmującej zaawansowany link building. Pozycjonowanie ma na celu promocję w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Działania SEO uzupełnione zostały o uruchomioną kampanię linków sponsorowanych, która w chwili obecnej, ma przede wszystkim na celu zbudowanie u odbiorców świadomości pojawienia się nowej marki na rynku. Reklamy tekstowe i graficzne emitowane są  wyszukiwarce i sieci reklamowej Google, a także wyszukiwarce NetSprint oraz sieci kontekstowej BusinessClick.  



Nadesłał:

Szymon P.

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl