Bezpłatne webinaria Solemis
„Jak Business Intelligence rewolucjonizuje zarządzanie firmą” Solemis Group SA rozpoczyna wiosenny cykl bezpłatnych webinariów – seminariów internetowych - poświęconych narzędziom Business Intelligence.
Solemis Group SA rozpoczyna wiosenny cykl bezpłatnych webinariów - seminariów internetowych - poświęconych narzędziom Business Intelligence i ich roli we wspomaganiu podejmowania decyzji na różnych szczeblach zarządzania w przedsiębiorstwie.
Webinaria to bardzo wygodna dla uczestników forma interaktywnego (dwustronna komunikacja), zdalnego uczestnictwa w seminariach za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Uczestnicy oszczędzają czas i koszty dojazdu.
Webinaria Solemis startują w połowie kwietnia. Zajęcia trwają 2 godziny i są podzielona na bloki tematyczne dostosowane do potrzeb różnych grup użytkowników systemów BI w przedsiębiorstwie. Webinaria prowadzą eksperci Solemis Group. Informacje o webinariach pojawiać się będą sukcesywnie na stronie www.solemis.com.
„W dzisiejszych czasach menedżerowie mają coraz mniej czasu by poznawać narzędzia, które mogą im z jednej strony zaoszczędzić tak cenny czas, a jednocześnie dać podstawy do szybkiego podejmowania decyzji opartych nie na wyczuciu ale na analizie aktualnych danych w ich firmie" - mówi Ryszard Sadowski, Prezes Solemis Group SA. „Z drugiej strony, z naszej praktyki wiemy, że nic lepiej nie przemawia do wyobraźni jak bardzo konkretne prezentacje i przykłady - czyli bezpośredni kontakt z wieloma osobami u potencjalnego klienta. Mamy więc problem jak zorganizować seminarium dla klienta, który nie ma czasu ... webinaria czyli internetowe seminaria są naszym rozwiązaniem tego problemu. Dwustronna komunikacja uczestnik - prowadzący zapewnia atrakcyjność i efektywność webinarium."
Webinaria doskonale wpisują się w ideę optymalizacji zarządzania poprzez stosowanie nowoczesnych narzędzi m.in. BI. Nie tracąc cennego czasu na podróże, nie ruszając się sprzed własnego komputera, uczestnik webinarium staje „oko w oko" z prelegentem ekspertem, a dodatkowo jest w grupie innych słuchaczy. Jeśli wszyscy są aktywni, zadają pytania i maja uwagi - to następuje wzajemna wymiana doświadczeń jak przy tradycyjnych seminariach.
Webinarium - na czym to polega
Webinarium to seminarium prowadzone w internecie. Uczestnicy webinarium obserwują prezentację prowadzącego w oknie przeglądarki internetowej na swoim komputerze (w zaproszeniu uczestnicy dostają odpowiedni link WWW, na który klikają i w ten sposób łączą się z prowadzącym), w swoim miejscu pracy czy w domu. Słyszą go w głośnikach komputera lub bardziej kameralnie w słuchawkach. Na swoich ekranach uczestnicy widzą materiał prowadzącego -przesyłany bezpośrednio z komputera prowadzącego, a jego głos słyszą w tle.
Istotne dla uczestników jest to, że jeśli w swoim komputerze mają mikrofon, to mogą z prowadzącym rozmawiać, tak jakby siedzieli na sali wykładowej. Jeśli nie mają mikrofonu to mogą komunikować się z prowadzącym za pomocą komunikatora internetowego - np. Skype lub dedykowanego do oprogramowania obsługującego webinarium - „GoToMeeting" w przypadku Solemis.
Webinarium - wymagania techniczne
Uczestniczenie w webinarium nie wymaga praktycznie dodatkowego wyposażenia typowego komputera biurowego. Musi on mieć głośniki i najlepiej - choć niekoniecznie - mikrofon. Do oglądania webinarium potrzebna jest też przeglądarka internetowa - Internet Explorer, Fire Fox, Chrome, Opera lub Safari. Odpowiednia wtyczka (plug-in) instaluje się automatycznie podczas pierwszego webinarium.
Grupa Kapitałowa Solemis Group SA www.solemis.com
Solemis Group S.A. jest wiodącym dostawcą zaawansowanych rozwiązań biznesowych obecnym w Polsce od 1986 roku.
Ofertę firmy stanowią specjalistyczne produkty uzupełniające istotne luki w klasycznych systemach ERP/CRM. Aktualnie w ofercie firmy znajdują się dwa światowej klasy produkty należące do tej klasy rozwiązań: PROPHIX i TARGIT. Kanadyjski system PROPHIX jest aplikacją finansową używaną przez tysiące osób na całym świecie do budżetowania, prognozowania, raportowania i analiz. Duńskie oprogramowanie TARGIT to rozwiązanie z obszaru Business Intelligence umożliwiające decydentom na wszystkich szczeblach zarządzania wielowymiarową analizę danych i uzyskanie natychmiast całościowego obrazu sytuacji w firmie.
Od 2005 roku Solemis Group S.A. jest jedynym przedstawicielem w Polsce producentów systemów PROPHIX i TARGIT oraz twórcą polskich wersji tych systemów.
SOLEMIS Group jest również aktywnym popularyzatorem wiedzy na temat controllingu i budżetowania, współpracującym z wybitnymi ekspertami renomowanych szkół controllingu: Nord Controllingi ODiTK.
Solemis Group jako jedyna firma w Polsce świadczy outsourcing usług IT dla Microsoft w zakresie oprogramowania ERP - Microsoft Dynamics GP (Business Solutions Great Plains). W ofercie firmy znajdują się także rozszerzenia funkcjonalne do systemu Microsoft Dynamics GP (MBS Great Plains) oraz system finansowo-księgowy dla małych firm SM-BOSS.
Realizując konsekwentnie swoją misję: „Współpracować z Partnerami i Klientami w osiąganiu sukcesów", Solemis Group SA planuje sukcesywnie wprowadzać na rynek nowe, coraz bardziej zaawansowane produkty, spełniające wysokie wymagania klientów, ze szczególnym uwzględnieniem bardzo wąskich, wysokospecjalizowanych rynków.
W skład grupy kapitałowej wchodzą trzy spółki: spółka dominująca Solemis Group S.A., wydzielona w 2006 roku spółka BossPlus sp. z o.o. będąca producentem oraz dystrybutorem systemów klasy ERP, oraz Solvena Management Systems sp. z o.o. zajmująca się wdrożeniami zaawanswanych aplikacji biznesowych.
Obsługa Prasowa i PR:INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341 lok. 281 A, 03-822 WarszawaZbigniew Blewoński, tel. 22 698-70-78; mobile: (+48) 501-772-619, e-mail: zbigniew.blewonski@indalo.pl
Nadesłał:
INDALO
|