B.M. Polska uhonorowana "Diamentem" Forbesa


B.M. Polska uhonorowana "Diamentem" Forbesa
2010-07-13
Już po raz czwarty miesięcznik biznesowy Forbes przyznał „Diamenty” – prestiżowe nagrody dla polskich przedsiębiorstw, które najszybciej zwiększają swoją wartość. Wśród wyróżnionych znalazła się firma B.M. Polska, wyłączny importer ekskluzywnych farb marki Benjamin Moore.

„Diamenty" magazynu gospodarczego Forbes to nagrody cieszące się bardzo dużym szacunkiem i uznaniem wśród przedsiębiorców i ekonomistów. Nie może być inaczej w przypadku wyróżnień, które przyznawane są przez znany na całym świecie tytuł biznesowy z ponad 90-letnią tradycją.

Przeczytaj również:

Założone w 1917 roku - przez B.C. Forbesa - pismo od lat jest istotnym podmiotem opiniotwórczym, a zarazem kompendium wiedzy na temat świata biznesu. „Diamentami" Forbesa obdarowywane są firmy, które najdynamiczniej zwiększają swoją wartość.

Podstawą przyznania tegorocznych nagród były dane finansowe z lat 2006-2008 opracowane według szwajcarskiej metody wyceny wartości firm, która uwzględnia zarówno wyniki finansowe, jak i wartość majątku poszczególnych podmiotów. Do współpracy przy zestawieniu „Diamenty" Forbesa zaproszona została firma Dun & Bradstreet, która odpowiedzialna była za przygotowanie metodologii badań i merytoryczną weryfikację kandydatur. W zestawieniu ujęto firmy, które w terminie złożyły do KRS sprawozdanie finansowe za rok 2008  lub opublikowały je w Monitorze Polskim B. Na tej podstawie wyselekcjonowane zostały przedsiębiorstwa, które są rentowne (na podstawie wskaźnika EBIT oraz ROA), mają wysoką płynność bieżącą, nie zalegają z płatnościami oraz wykazują się dodatnim wynikiem finansowym oraz wartością kapitałów  własnych w latach 2005-2008.

Po raz pierwszy posiadaczem „Diamentu" Forbesa została firma B.M. Polska Sp. z o. o. , która jest wyłącznym dystrybutorem znanych „wnętrzarskich" marek, w tym m.in. Benjamin Moore i Candis. Nagroda jest wynikiem restrukturyzacji sieci dystrybucji, a także wdrożenia w życie nowej strategii marketingowej firmy. Ponadto, na wyniki finansowe firmy wpływ miało rozszerzenie portfolio oferowanych produktów o nowe marki: Richard (narzędzia malarskie), Blue Mountain (tapety) oraz Bernard Reyn (tkaniny dekoracyjne). Artur Nowak Dyrektor Marketingu B.M. Polska nie kryje radości z nagrody i podkreśla jej znaczenie: „W biznesie najważniejsza jest wiarygodność, a „Diament" Forbesa jest jej najlepszym świadectwem. Dlatego wyróżnienie to jest dla nas szczególnie ważne i będziemy szczycić się nim w relacjach z naszymi kontrahentami" - mówi Artur Nowak.

Więcej informacji na temat działalności firmy B.M. Polska znaleźć można na stronie internetowej www.bmpolska.com .

Kontakt dla mediów:

Marcin Poboży

PR Manager

B.M. Polska Sp. z o.o.

tel. (22) 851 00 09

tel. 604 779 036

tel. 519 116 526

e-mail: mpobozy@bmpolska.com



Nadesłał:

mpobozy@bmpolska.com

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl